• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • Scarlett77

Jag skulle tro att när dom börjar rea hänger ihop lite med hur stora lager dom har som dom behöver bli av med? På våra lindex är det enormt mycket reakläder så jag misstänker att dom inte sålt lika bra som vanligt eller tagit hem för mycket och då kanske man måste rea tidigare, men bara en gissning :)

• HN79

Hittade supermkt fina barnkläder på lindex idag. Men så tänkte jag ha is i magen och vänta tills det blir halva rean, kan ju inte va så långt kvar nu...hoppas det jag vill ha är kvar då

• busigsysterJenny

Finns det nån som kan rekomendera nån lindexbutik i stockholm med mycket rea kvar?

• Hallonmumsan

någon som har koll på när man brukar få kuponger ifrån lindex?
    har sett ett par byxor jag vill ha men har inte alls råd att lägga 400 på det just nu.

• winters
    Hallonmumsan skrev 2011-07-04 09:44:00 följande:
    någon som har koll på när man brukar få kuponger ifrån lindex?
    har sett ett par byxor jag vill ha men har inte alls råd att lägga 400 på det just nu.
    i mitten på månaden brukar det vara, kika gärna in i lindex-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m51131479.html
    Oscar 091001
  • winters
    Hallonmumsan skrev 2011-07-04 09:54:23 följande:
    tack. Verkar som jag måste köpa till ordenarie pris då.
    Men jag fick ingen i månadeen som var.
    tror man måste dra sitt kort några gånger i månaden för att få erbjudanden, annars går det säkert fint att höra av sig till kundtjänst om du saknar kuponger
    Oscar 091001
  • Hallonmumsan
    winters skrev 2011-07-04 10:01:37 följande:
    tror man måste dra sitt kort några gånger i månaden för att få erbjudanden, annars går det säkert fint att höra av sig till kundtjänst om du saknar kuponger
    Jag pratade precis med kundtjänt och hon såg att jag dragit varje månad men tydligen var det inte tillräkligt därför hade jag inte fått erbjudande förra gången. Löjligt att man måste handla så ofta. men men det är väl så det är.
  • winters
    Hallonmumsan skrev 2011-07-04 10:24:14 följande:
    Jag pratade precis med kundtjänt och hon såg att jag dragit varje månad men tydligen var det inte tillräkligt därför hade jag inte fått erbjudande förra gången. Löjligt att man måste handla så ofta. men men det är väl så det är.
    ja, jag tror att det var någon som sa tre, men jag vet inte säkert.
    Oscar 091001
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2