Inlägg från: star67 |Visa alla inlägg
  • star67

Halva reapriset!!! del 2

MarinaL skrev 2010-07-22 11:23:34 följande:
    Skulle vara jättetackasam om någon kan skicka en sms från kapahl till mig 0707313403
    nej om någon vill skriva vad som står på smset så kan vi fixa själva.
  • star67
    Snorky skrev 2010-07-22 11:44:31 följande:
    "Nu får KappAhls medlemmar halva reapriset på all rea i alla KappAhlbutiker! Gäller tom 25/7-10. Visa sms i kassan. Gäller ej i komb med andra erbjudanden"
    oky tack ska vänta lite till kanske jag också får ett.
  • star67
    MarinaL skrev 2010-07-22 12:55:11 följande:
    och hur kan vi göra det?
    jag fick från kappahl nu, någon kan skicka smset till dig och du får byta kontakts namn till kappahl.
  • star67

ringde ålens hon sa de börjar den 30. inget idag, men lindex fick jag inget svår, oj kanske de också börjar den 30 vill inte vänta så länge.??

• star67
    Coca cola light skrev 2010-07-23 10:08:56 följande:
    Nu är jag riktigt besviken. Jag som står startklar nu och jag har tom fått mannen att följa med in till några köpcentrum. Åh, det kliar så i mina shoppingfingrar.
    jag blir besviken på lindex om de inte börjar idag har väntat o väntat på dem. har inte kollat på andra butiker, vet inte om kahppahl har något man vill ha eller åhlens. kollade igår lite på lindex men det var inte så mycket kvar av det man vill ha. kanske åker till kahppal på eftermidag.

ni som har handlat från kahppal skulle vara bra om ni lägger bilder på era fynd!
  • star67

varför tror ni lindex har inte börjat?? eller när börjar tror ni???

jag ska maila de o fråga när de börjar. men de brukar inte säge till innan.

• star67

Nu jag har mailat Lindex för att jag är så besviken på de tänkte handla ganska mycket men men , jag får åka idag till kahppal  och kollar på Åhlens om de har något man skulle ha sen.

så här står på mailet Skrattande hahaha

Hej!

Jag undrar varför lindex har inte börjat sin rea än på barn avdelnning, ta 2 betala för 1 eller halva rea priset??

Vi som tänkte handla där ifrån mycket kommer vi tyvärr inte göra det länge eftersom nu har Kahppahl börjat halva reapriset och Åhlens ska börja nästa vecka Enligt Åhlens kundservice så handlar vi därifrån i stället, men hade önskat handla från Lindex. 

MVH

Lindex Club Medlem i Jönköping

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2