Inlägg från: star67 |Visa alla inlägg
  • star67

Halva reapriset!!! del 2

Fredriks Mamma skrev 2010-09-07 17:10:49 följande:
    Vad var det för kod på ellos då, när man får adidasväskan??

Har du, Star, ringt till Ellos?? De skickar säkert en åt dig.
    nej jag har inte ringd men får se om de skickar den 10/9 som det står det är bara 3 dagar kvar men jag tror inte de gör. för att jag hade beställt föra gång och skulle få täke på köpet men de sa att den är slut och fick inget. om de skickade den hade de skickat med bestälnning. om man gör en ny bestälnning står att man får väska den 25/9 . finns en kod nu som man får ett paket Marabou chokladhjärtan och 2-pack Origomuggar från Iittala
    250,- rabatt* på din beställning

www.ellos.se/YourPages/Offers/MyOffers.aspx?CategoryID=43008

eller 40% rabbat + fri expditavgift www.ellos.se/YourPages/Offers/MyOffers.aspx?CategoryID=43008
  • star67

någon som har beställd från bonprix förut?? jag har en rabatt kod när jag betalar med kort drar inte rbatten när jag betalar med faktura rabatten drar men jag undrar om de drar rabatten verkligen om jag väljer faktura, är rädd att de inte drar rabatten.

• star67

jo det är 100 kr men funkade inte om jag betalade med kort så var tvungen att betala med faktura.

• star67
    Fredriks Mamma skrev 2010-11-05 14:18:25 följande:
    Hur mycket i rabatt??

Jag fick en på 100 kr, i "Svepet", alltså pappret runt reklambunden.
    de är stor i stl
    men klänningen som jag bestälde var för stor och finns inte mindre stl kvar men fin och bra kvalitet. om jag lämnar tillbaka betalar jag 49 + 19
    lite dåligt tycker jag så nu jag har lagt den på tradera. om någon är intreserad ?
    www.tradera.com/Ny-Trendig-klanning-Stickad-lila-julklanning-38-40-jul-klapp-auktion_301743_121634643
  • star67
    passau skrev 2010-12-02 16:23:35 följande:
    haha, jag kollade gamla tråden och läste vad vi skrivit där
    Sån koll har jag inte annars

ska njuta massor!
    men vinterkläder till  nästa år har jag nog svårt att komma hem med,..
    brukar lindex rea ut overaller o 3i1 jackor, isf vilken pris brukar de sätta på dem??
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2