• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • JVmamma
    helt fantastiskt skrev 2011-08-09 16:57:15 följande:
    Ingen koll på lindex och stadium nu... Någon som kollat in kappahl idag hade de fyllt på med mer plagg eller? Något att ha?
    Var på Kappahl idag. Tittade bara på barnavd. Det mesta var samma, men de hade fyllt på med lite mer sommarkläder. Blev några t-shirts, en "Sverige"-pyjamas och en mössa.
  • HugoochVilma
    helt fantastiskt skrev 2011-08-09 13:11:08 följande:
    Fick ett mess nu om halva rea på kappahl!! Igen???
    Jag fick också KappAhl's igår. Men på "mitt" KappAhl har det varit Halva rea rätt länge nu... Mycket konstigt!
    Jenna82 skrev 2011-08-09 14:54:41 följande:
    Fick också det messet för en stund sen bara! Är halva rean helt över nu på stadium och lindex?

På Lindex var det inget kvar av rean (inte halva rea iallafall), Stadium hade en hel del! Köpte en röd Everestjacka för 100:- istället för 400:-!
    Moonlight83 skrev 2011-08-09 21:33:05 följande:
    Någon som vet om Dinsko börjat med halva rea priset för medlemmar ännu?Eller har koll på när de brukar ha det?
    Inte vad jag vet - har ej fått sms om det och det står FINALSALE hos dem (upp till 70%).
    ~*~*~*~*~*~* Älskade barn du är mig kär ~*~*~*~*~*~*~
  • AochJsMamma

Tack Passau, låter inte som att det är värt att åka då.. Synd då sonen snart fyller år, hade varit perfekt!

• soda

I morgontidningen stod att team sportia börjar med halva reapriset idag!

• JVmamma

Någon som köpt Timberland-skorna på Stadium denna vecka till halva rea-priset (99 kr)? Ringde till Stadium idag och det var halva reapriset, men endast på utvalda varor.

• Flickmamma

Finfina kläder på Lindex för 30 kr st och jeans för 50 kr. Shoppade för 449 kr kläder som hade kostat 1947 kr från början. I likeSolig

• passau
    Flickmamma skrev 2011-08-10 16:01:48 följande:
    Finfina kläder på Lindex för 30 kr st och jeans för 50 kr. Shoppade för 449 kr kläder som hade kostat 1947 kr från början. I like
    vilket lindex?
    här fanns ingenting!
  • Flickmamma
    passau skrev 2011-08-10 16:21:33 följande:
    vilket lindex?
    här fanns ingenting!
    Södergatan i Malmö!
  • JVmamma
    soda skrev 2011-08-10 09:54:52 följande:
    I morgontidningen stod att team sportia börjar med halva reapriset idag!
    Var?
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2