• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • Elsasmammma

Någon som sett Crocs i vuxenstorlek på rea?

• SannaB83

Angående ellos rabatt om halvapriset hittar jag inget om det. Var har ni hittat det??? Står inget på min sida på ellos heller!!

• aglili
    SannaB83 skrev 2011-08-05 18:06:04 följande:
    Angående ellos rabatt om halvapriset hittar jag inget om det. Var har ni hittat det??? Står inget på min sida på ellos heller!!
    Länken i inlägg nr 2253 funkade för mig.
  • helt fantastiskt

Köpte röda den enda färgen som reades för vuxna här på stadium 199 och halva så 100kr då jag köpte fler än 5 reavaror!! Kanon!!

• helt fantastiskt

Japp timberlandkängorna va till barn upp till 31 tror jag men man måste fråga efter dem iaf hade vår butik dem endast på lager konstigt men sant... Verkligen kanonpris för fin fina skor ett kalasköp!! vinterskor r ju knappast gratis när sässongen är här!

• helt fantastiskt

Vill bara tacka såå mycket igen för det fina tipset om Timberlandkängorna till barn på stadium!! Sparade åtskilliga hundralappar på detta tips!! DELAD GLÄDJE DUBBEL GLÄDJE

• SannaB83

Hittade rabatten hos Ellos. Köpte ett par KAVAT vinterskor till sonen för halvapriset. Blev 324 kr! Tack för tipset!!

• Elin o Simons mamma

Tänkte utnyttja rabatten på Ellos men det gäller inte på babyskorna då de går under Exclusive -irriterande!!!!!

Det kommer alltid att saknas två barn i vår familj -Våra änglar Elin och lillasyster
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2