• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • Tezz80

I Kungsbacka var det inte halva reapriset på Stadium utan 10% extra på reapris vid köp av en vara 20% vid köp av två varor och såvidare till köp 5 reavaror och få 50%.

• Smilla75
    Tezz80 skrev 2011-08-03 19:10:04 följande:

I Kungsbacka var det inte halva reapriset på Stadium utan 10% extra på reapris vid köp av en vara 20% vid köp av två varor och såvidare till köp 5 reavaror och få 50%.

Alla har det, det går ju att bara ta några strumpor för en femma.
  • amalie79
    Tezz80 skrev 2011-08-03 19:10:04 följande:

Ja jag håller med, tycker också det var kass. Hittade bara en grej jag ville ha, kändes meningslöst då...
  • Florimell

Fast... Andra gången plockade smålänningen jag på mig två par timberlandkängor och tre par sockar... 5 varor

• ÖNadja

Nån som vet vart ja kan få tag på bra rabatt på fotoböcker eller tom. kanske gratis fotobok?

• oOMayaOo
    ÖNadja skrev 2011-08-03 20:26:59 följande:
    Nån som vet vart ja kan få tag på bra rabatt på fotoböcker eller tom. kanske gratis fotobok?
    Igen kod, men HÄR har de nedsatta priser.
  • helt fantastiskt

Strumpor går alltid åt här iaf... så lika mycket smålänning är jag som passar på när det är rea!!! Tycker det är smart!!! Slippa betala förra hundra mer när det är dax, verkar onödigt, finns ju annat att lägga pengarna på om man säger så!! Reor gillas!!!

• aglili
    Florimell skrev 2011-08-03 20:22:45 följande:
    Fast... Andra gången plockade smålänningen jag på mig två par timberlandkängor och tre par sockar... 5 varor
    Så gjorde jag med. Hiitade två fina jackor och tre par strumpor.....
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2