Inlägg från: Förälskad |Visa alla inlägg
  • Förälskad

Halva reapriset!!! del 2

Står ni alla i startgroparna nu? Om 43 minuter gäller det!!!

• Förälskad
    New mum skrev 2010-07-30 09:35:51 följande:
    nu gör jag mig redo för Åhlens rean...haha
    Ojoj... Klara färdiga.......
  • Förälskad
    New mum skrev 2010-07-30 09:39:39 följande:

KÖRRR....Nu sticker jag...

hahaha.. hej då, trevlig shoppingtur...
  • Förälskad
    Kinne79 skrev 2010-07-30 11:39:47 följande:
    Har kommit hem från Åhlens rean, jag var ensam vid barnkläderna. Råkade komma några minuter innan de öppnade och kände mig lite dum när jag stog utanför. Men, men.

Totalt på alla reor har jag sparat 1300kr. Toppen! Istället för 1900kr har jag betalat 600.

Nu hoppas jag bara att min bebis (som fortfarande ligger i magen Skäms) följer affärernas storlekstabell hyffsat.
    Haha.. Synd att du inte hade någon här inne på samma Åhlens att fightas med Glad 

Ärligt talat så tycker inte jag om Åhlens, jag vet inte varför. Åhlens i Stockholms City tycker jag är bra men annars tycker jag det är en rätt så tråkig affär. Synd.
  • Förälskad
    Kinne79 skrev 2010-07-30 12:03:23 följande:
    Tycker  Åhlens har fina baskläder, de randiga. Sedan gillar jag endel av deras klänningar, de mjuka vardagsklänningarna.
    På pojksidan finns det knappt något fint. Så hoppas bm har rätt och det är en liten tjej i magen, annars får jag väl ge bort endel av mina fynd.

Men favoritaffären är Lindex. Tror ni de kommer ha halva reapriset, eller är det bara t2b1 där?
    Är inte 2 för 1 på REAN nästan bättre än halva rean? eller är inte det samma ska typ?
  • Förälskad
    Buttelina skrev 2010-07-30 12:57:01 följande:
    du måste ju hitta två plagg som kostar lika mycket för att det ska bli lika lönande som halva rean..

vill man ha en fixjacka för 279 och ett par leggings för 79 bara så är ju halva rean betydligt bättre
    Ja, man måste ju hitta plagg som det inte skiljer många kronor på. Lindex parar ihop plaggen till kundens fördel sa hon i kassan.
    Sedan så beror det ju också på vad man har för rea på plaggen från början. Man kan ju luras lite där.
  • Förälskad
    AochJsMamma skrev 2010-07-30 15:46:07 följande:
    var det halva rean på didrikson?
    Jag har Didriksons fleecefodrade regnställ. Jag tycker det regnstället är av dålig kvalité. Knappar och dragkedjor går sönder efter ett tag. Ville bara tala om det om någon funderar på att köpa det.
  • Förälskad
    anette 81 skrev 2010-07-31 20:54:17 följande:
    någon som har varit på Åhlens i Gävle?
    Jag var där innan de började med halva rean och då hade det inte alls mycket som var någonting att ha tycker jag (förra veckan). Jag vet inte om de lagt ut mer nu men....
  • Förälskad
    AochJsMamma skrev 2010-07-31 21:38:26 följande:
    Didriksons har tidigare gått rätt kasst på T, hoppas du har bättre tur!

Idag fyndade vi en fiin blå trehjuling till sonen för 199 spänn på Ica Maxi- supernöjd
    Jag skulle också vilja ha en trehjuling till min dotter. Fanns den bara i blått?
  • Förälskad
    AochJsMamma skrev 2010-07-31 21:41:08 följande:
    japp
    Då får jag väl handla en blå då, sonen blir väl tillräckligt stor till nästa sommar och han vill ha en blå sa han Skrattande
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2