Halva reapriset!!! del 2

Jag hade tänkt sälja några på tradera.

Jag hade tänkt sälja några på tradera.
Någon som har varit på Stadium i Valbo och vet hur det ser ut där?

Alltså den här tråden ruinerar mig...
Idag blev det halva reapriset på Hemtex i Valbo. Köpte 4 bäddset till enkelsängar och 1 till dubbelsängen. Allt i satin. Kompletterade med 4 örngott och ett lakan till dubbelsängen. Kom iaf inte över 900 kr!
Råkade visst köpa typ 15 par sommarskor för ca 895 kr till barnen i nästkommande storlekar också (Coop i Valbo hade halva reapriset). Mestadels Pax. Trångt i garderoben nu....
Hörrni. Jag gjorde nog ändå bästa fyndet.
Beställde de där goretex adidas skorna från Stadium. Fick det skickat och skulle betala i butik. Betalade inte p-avgiften för äsch, det går ju snabbt. tog säkert 25 minuter för att jag fick vänta på att nån skulle komma och hämta från lagret, stå lite i kö osv. och få med mig barnen. yayh! 300 kr i böter. Det är ju så jäkla typiskt också! man är så dumsnål. Nåja, skorna blev ändå billigare än om jag köpt dem på fullpris...
helt galet alltså. både att jag "sparade" och att jag fick p-bot. Hade ju varit bra mycket smidigare om jag skickat hem dem direkt istället...
Babyland har 400 kr i rabatt på deras Flex 5 grind. Jag har köpt en, om fler är ute efter den så vill jag bara tipsa!
Jag handlade vinteroveraller till nästa vinter åt ungarna. Min dotter overall skulle ha kostat 500 kr, jag gav 50 kr. Min sons overall skulle ha kostat 400 kr och jag gav 50 kr även för den. Jag handlade dom på Ica Maxi.
Jag har rätt mycket kläder för Ica Maxi och de har fungerat utmärkt, annars skulle jag inte handla där
Idag har jag köpt mössa och pyjamas på pop för 70% rabatt. Strumpor på Lindex till ungarna för 5 kr/styck. Jeans till mig på MQ för 50 % rabatt. Tänk vad mycket storlekar det finns kvar.