Inlägg från: Förälskad |Visa alla inlägg
  • Förälskad

Halva reapriset!!! del 2

AochJsMamma skrev 2010-07-31 21:46:47 följande:
    den har funnits i rött så det kan ju finnas kvar i andra butiker kom jag på nu...har för mig att jag såg den i rött i våras i nåt reklamblad..
    Ja får kika i butiken där jag bor, jag hoppas det finns kvar i någon färg öht.

Alltså, vi kommer vara luspank i slutet av månaden Tungan ute
  • Förälskad
    AochJsMamma skrev 2010-08-01 20:28:47 följande:
    var på ett annat Maxi idag, de hade ingen rea alls, trehjulingarna var på ord pris
    Hoppas de har rea på Ica Maxi i Sandviken.
  • Förälskad
    winters skrev 2010-08-01 20:34:07 följande:
    Vilken maxi var det de tog 199 då och var det frikopplade pedaler?
    Vad är frikopplade pedaler Skrattande?
  • Förälskad
    winters skrev 2010-08-01 20:54:41 följande:
    Om man skjuter på dem så behöver inte pedalerna snurra runt utan står still och sedan kan de trampa själva, så slipper man nog några blåmärken och ömma tår! :)
    Aha. Tänk att det visste inte jag, tack för att du sa det. Det låter ju som en superfunktion Skrattande
  • Förälskad

Jag skulle behöva en skottkärra, en sandlåda till ungarna och en dynlåda. Någon som har sett om det säljs ut något utav dessa någonstans?

• Förälskad
    Snorky skrev 2010-08-02 19:56:37 följande:
    På maxi såg jag skottkärror på rea... om det var halva på 199??? eller om den kostade 199...
    Alltså inte en barn skottkärra, för det var väl en sådan du menade? Jag var lite otydlig kanske Flört

Jag har hittat en sandlåda nu iaf på kampanj. Det känns som att sandlådor är slutsålt överallt men den har ska jag köpa imorn om den finns kvar.
  • Förälskad
    Snorky skrev 2010-08-02 21:39:51 följande:
    Nä, jag menade en stor... det var såna jag såg, inga små
    Nämen oj, det var billigt i sånt fall, det måste nästan vara på REA:n. Jag ska storhandla på Ica Maxi imorn så då ska jag kika efter. Tack för tipset, hoppas de har den där jag ska handla.
  • Förälskad
    passau skrev 2010-08-03 20:41:49 följande:
    bokat resa till Polen, hoppas så klart på bra fynd
    Skojsigt. Är du från Polen? Jag skulle vilja åka till Ryssland. Jag känner ingen där ifrån och jag kommer inte från Ryssland men landet lockar. Dock vet jag inte om man kan fynda där Glad
  • Förälskad
    passau skrev 2010-08-04 08:51:17 följande:
    nope är hel svensk, men hade ingen lust att flyga med liten... har funderat på billig shopping och deras sandstränder förr och nu gjorde vi slag i saken
    Härligt! Ha en skön semester!!
  • Förälskad
    aglili skrev 2010-08-04 08:43:29 följande:
    Nu har lindex ½ reapriset på hemsidan. Vad tror ni? Gäller det i butik också?
    Njae, jag tror inte det. Jag var på Lindex igår och då var det inte halva rean. Men kanske att de blir halva rean idag?!
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2