• zasata

K*B*N, pratar del 11

Du menar att roa oss alla tre? Njae.. Vi har sätt på film, badar, pysslat, bakat, lekt på rummet...

• zasata

ekorren, ta fram knytnäven

Ebba hade med halsfluss nyss...

bee + ca 4-5000 beroende på skick och tillbehören ju.
    mem dom går rätt billigt..

ååå kan i nte skitkarln komma hem och ta sin gnälliga unge...!

I morse var leos feber borta! Yes tänkte jag men nu i eftermiddag och kväll har den kommit tillbaka :( 

• zasata
    Thulo skrev 2011-01-30 05:07:38 följande:
    Är så nöjd igår var vi och köpte en Gecko väldigt solblekt men det får jag ta itu med sen måste ju testa om vi gillar vagnen och än så länge är jag nöjd och för 1500 så kan man ju inte begära att den ska se ut som ny. Fick med skötväska, vinterhjul, regnskydd och 1,5 åkpåse. Hon som haft den hade tappat bort ena överdelen
    MEn fick med två bågar till regnskyddet fattar inte riktigt vart den andra ska sitta eller har jag fått med en för mycke? 
    Ah jag kollade på en i Partille, var inte den? Nää du bor inte här va?
    Riskiflickan skrev 2011-01-30 08:01:08 följande:
    Zasata: jag bor i Ingared, 1 mil nedanför Alingsås. Jobbar dock i GBG på östra sjukhuset, så jag är rätt ofta där å såklart åker jag till allum då å då....
     Ah, säg till nästa gång om du vill ha sällskap, har 10min med bussen dit, eller en lång promenad!
  • zasata

kavat och angel..

Idag har leo bajsat som grönmossa.. (blä!) rätt tort så det liksom sitter fast direkt, är det typsigt allergi?
    och nu dricker han upp mitt kaffe...

vem vardet som saattvi hade det städat? Så här såg det ut igår EFTER att jag moppat och städat.. ungefär 5 minuter senare.. OCh visst har vi snyggt golv :D

• zasata

Passau, du är inte sugen på att sy nytt vindskydd? ;)

• zasata
    passau skrev 2011-01-30 12:11:45 följande:
    Z, mitt gamla funkar, ska bara sätta knytband uppe istället för knapparna... Eller du kanske sålde ditt förresten...
    Ja jag gjorde ju det , allt är borta jag hade  
    vet du hur sidoväskorna sitter på explorer? för får inte min saddlebag snygg på sidan. Inboxa om du e sugen på att sy ett nytt ;) 
  • zasata

Jag dör!! Har fått bihålsinflamation eller värdens migrän. Dunkar runt vänster öga och ögonbryn och inget hjälper!! Kan man spy av huvudvärk? Är så hungrig men vågar inte äta..

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11