• zasata

K*B*N, pratar del 11

Lindadjo skrev 2011-02-06 11:42:13 följande:
    Kanske lite underklädesvarnig på klänningen, men man får väl ha en sjal över eller nånting.

Det är ingen som har en bärsjal liggandes, som inte används längre? En enkel och bra modell. Kan inget om sånt, men älskade att kunna bära omkring i min Ergo, och vill ha nånting som funkar för nyfödda upp till att jag kan använda Ergon.
    jag har en ringsjal och en trikåsjal hemma..
  • zasata
    Nifelheim skrev 2011-02-06 20:39:00 följande:
    "Alla har små rumpor. Jag har liten rumpa, Zack har liten rumpa, alla har liten rumpa.....Men MAMMA, DIN rumpa är JÄTTESTOR"

Jomentack, Elric.
    haha..
    Alltid när jag kommer ur duschen och ebba ser mig..

"mamma uuuh din rumpa är äcklig!" 
  • zasata

blä jag mår dåligt!
    Är så sjukt trött och har i 2-3 dagar varit jätte spänd på magen (ser ut som gravid i v15.) och mår illa. 
    Men sex finns liksom inte här + att jag hade mens som tog slut för ett par dagar sen,. VAD ÄR DET ? 

• zasata

Jag måste gnälla lite mer. För jag är så trött på att ha ont nu! 
    mår så illa, om det inte vire för min mens tog slut för ett par dagar sedan hade jag nästan trott jag var gravid (men hört man ska ha sex med och ingen mens..) men så ont och illamående hela tiden! 
    Och huvudvärk och yrsel, säkert mkt stressrelaterat, men inte enbart. 
    krampar i och mår så illa. hela tiden. idag är det extrem, kan inte ens gå upprätt. 
    Jag orkar inte mer!!! 
    Jag är så trött, jag vill ha semester. nu.

• zasata
    Fröken Småland skrev 2011-02-09 20:57:00 följande:
    Usch, det låter hemskt Du har provat att knapra Novalucol eller Gaviscon eller liknande va? Många upplever magkatarr riktigt riktigt illa och inte "bara" lite sura upstötningar och lite ont.
    det äter jag dagligen
  • zasata

Tänkte skriva en massa! Men sitter på mobilen och det är sååå jobbigt, så kan man inte citera. Så kommer ju inte ihåg...
    Sonen har sjuk igen! T fick hämta på dagis, 5lösa blöjor idag och vill inte äta. Redan gått ner ett kg denna månaden. Kanske Magajuka? Men jag ringer Barnmedicin och kräver prover i morgon. För detta håller inte!!

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11