• zasata

K*B*N, pratar del 11

Har inte det, funkar primperan? Hur länge sitter det i? Hur vet man vad det är? Känns dom en hjärntumör eller något

• zasata

Jag har ingen säng :( ebba ligger och hostar i den, brukar det vara ömt vid migrän? Kan inte ens tvätta ansiktet? Är det bihålorna lär det väl hålla i ett tag, är jag hemma mer har jag nog inget jobb kvar snart. Och fotografering i morgon bitti..

• zasata
    passau skrev 2011-01-31 13:22:38 följande:
    Nu har städtanten på dagis talat om för S att hon är farmor, visst så är det men om man inte vill umgås med oss under normala former har man fan inte rätt till mina barn! Arg är bara förnamnet! Ska ringa föreståndaren och begära att dom byter städare har mått dåligt i över ett år för vad hon ska säga och göra... Hon hade haft någon form av diagnos om d varit mer utbrett för 50 år sen... Så hon vet inte hur man beter sig bland folk... Är aldrig otrevlig men beter sig underligt... Gahaaaaa
    VA? fattar inte?
  • zasata

Suck!!!! En dag hann barnen vara på dagis och nu magsjuka.

• zasata
    Ekorrfamiljen skrev 2011-02-01 16:54:12 följande:
    passau: Que?

Asereht: Jag tycker att den rosa är finast, men så är jag ju kär i rosa också!

Överlevde tandläkaren som ni ser, men bedövningen tog inte förrän allt var klart och jag skulle gå därifrån, så nu sitter jag med halva underkäken, tungan och vänster öra bedövade.
    hehe skrattar...
    sist jag var där så fick jag nog tre sprutor.. Efteråt skulle jag på en outlet.. ;D 
  • zasata
    Asereht skrev 2011-02-03 11:38:06 följande:
    Så här ligger valmöjligheterna till just nu:

Bee inkl 4 suffletter och en åkpåse för 5500:- inkl frakt.
    Bee+ inkl två suffletter för 5650:-  inkl frakt.

Begagnad bee för 3-3500 kr exkl eventuell frakt.
    Begagnad Bee+ för 4-6000 kr exkl frakt.

När det gäller begagnade så varierar tillbehör från 0 till typ extra sufflett, ett parasoll eller liknande. En del lägger till för regnskyddet trots att det ingår då du köper vagnen ny. Jag börjar mer och mer känna att en ny känns bättre. Jag får mer för pengarna med tanke på garantin.

Så nu gäller det att tänka, tänka och tänka innan kurserna stiger.

Hade kollat massor på Fruugo men när jag kikade in idag har de inte en enda buggapryl, skumt! Häromdagen fanns typ allt.

Frk S - såg en denim bee som tydligen var en limited som gjordes i 50 ex. Mörk denim på utsidan och gult tyg på insidan. Väldigt mumsig!  Hur svårt är det att sy en sufflett till bee/bee+ tro?
    ta ny! Då har du garantier också
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11