Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

K*B*N, pratar del 11

fyndade 2 mini kånken på loppis i helgen (30kr) - en mörkblå och en gul. Var lite skeptisk till den gula färgen förut, men jag gillar den skarpt nu, spec till röda bee sufflan.... Och Tuva älskar sin "gröna" väska

• Tant Pruselius
    Nifelheim skrev 2010-10-29 10:33:18 följande:
    www.blocket.se/sodermanland/Emmaljunga_scoote... "Jag ska inte köpa en ny scooter, jag ska inte köpa en ny scooter, jag ska inte...."

Jag ÄLSKAR den färgen. Fasen att min skruttunge är så stor
    den är gör läcker, jag snubblade ju in på tanken att köpa den hallonröda pga färgen, jag som inte gillar scootern men dem nya är rätt snygga, faktiskt.

visst är det samma blå som din nitro?
    Riskiflickan skrev 2010-10-29 10:43:23 följande:
    Röd.... fanns svart å röd kvar, men min frog är svart så jag var sugen på annan färg.... jättenöjd, liten sitter bra i den, han är 90,5 cm lång å 12,5 kg "tung"
    rött är alltid rätt
    Kavat skrev 2010-10-29 12:05:03 följande:
    www.blocket.se/stockholm/Pimpad_syskonvagn__t...

Något för fröken småland?!

Nej nej nej, Ekorren, huset ska ju NI HA. *morrar åt värmdö*
  • Tant Pruselius
    Nifelheim skrev 2010-10-29 14:51:04 följande:
    Ja det är samma, men jag har ju sålt Nitron *ångrar*
    på jakt efter "ny" nitro med andra ord? Vad tycker du om pt:n ? Var det vibe eller sport?
  • Tant Pruselius

Sarahl - va surt, sådant blir man inte nöjd av Tyvärr vill jag inte släppa någon av dem än.... Om omjag ändrar mig så hojtar jag till. Är lite på jakt efter en svart oxå... Har en dimmgrön sedan innan.

• Tant Pruselius

Nif - vilken pot (skriver på fånen också funkar inte ochtecknet) modell är att föredra? Jag gillar den svarta med svart chassi - spanat in en mamma på jobbet som har en sådan, tycker hon ska sälja den till mig i vår måste bara informera henne om det

• Tant Pruselius

*håller tummarna för att Ekorren och Viperas husköp ska gå i lås*

Nu ska jag snart på Outlett till bombadill och lipfish (hämta hem prinsesstårtesittpuffen jag köpte på mässan) och se om jag inte måste ha lite mer smarr till T leksakskök

Ase el "försvunne" småländskan - hur lägger man in bilder från phonen hit? går det?

Sedan ikea och leta ektorp -fotpall ....

• Tant Pruselius
    Ekorrfamiljen skrev 2010-10-31 11:32:08 följande:
    Åh, vill också till IKEA!! Kanske hinns det med en snabbis när vi ska till Sthlm med Vemund 10 november. Någon som har tid och lust att träffas då btw?

Såg att IKEA har jättefina (iaf på bild) saker till kök för barn, mat i trä osv.
    vad är 10e för dag?

Glömde ju att berätta att T vaknade klarvaken kl 0315 (vintertid) imorse och ville kolla¨på bolibompa..... jaha. så jag sov 4 sista timmarna i soffan... nu är far och dotter på kalas, vi får se hur länge T orkar.... sova middag blir nog ett måste i em
  • Tant Pruselius
    Lindadjo skrev 2010-10-31 13:19:10 följande:

Det här har jag roat mig med.... gjort en ny tatuering runt en gamal tråkig tatuering...

Älskar blommorna, bakgrunden var jag lite skeptisk till först, men den börjar blekna nu, så nu känns det lite bättre.
    oj vilka fina blommor, verkligen!
    Lindadjo skrev 2010-10-31 13:21:08 följande:
    Jag slapp (än iallafall) kräksjukan, lillkillen spydde 4 gånger på natten och morgonen, men sen blev han helt bra. Så det var inte så farligt den här gången. Till och med du hade klarat det Inga spyor att torka upp heller, alla hamnade direkt i toan (duktig kille)

Och brödet var gudomligt gott! Mmmmmmmm
    oj va duktigt att pricka toan alla 4ggr, knappt så jag klarar det alla gånger.....
    Ekorrfamiljen skrev 2010-10-31 17:08:33 följande:
    Haha, jag tänkte skriva här förut idag att jag var sugen på att shoppa något, en ny skötväska eller filt t.ex. (saker som jag veeerkligen behöver.. *host*) men så glömde jag det. Gissa vad jag köpte på loppisen! Oskyldig

Lokatt: Fin sufflett. Tror faktiskt att du var först. Men du, Vemunds overall? Ska vi säga 225:- inkl. frakt? Behöver den verkligen nu! Inboxar du kontonummer är du gullig.
    vad för skötväska? filt?
    Lokatt skrev 2010-10-31 17:43:26 följande:
    prus, du ska väll ha en prisvärd e3/sport med mängder av tillbehör bla. pimpad suffla mm.
    ja det va ju den som ska flytta hit ju så va det, skönt... då "slipper" jag leta mer...

Idag kom jag hem frånn outletten med lite lipfish kläder oxå en drakvelourklänning (+ en till liten bebis Nora), 2 tights, 1 långärmad t-shirt, 1 mössa och en ryggsäck.... Ooops!
    Och puffen som skulle vart julklapp ligger nu så rund och fin i T's rum, blir inte alltid som man tänkt sig....
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11