Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius
    Lokatt skrev 2010-11-04 09:41:33 följande:
    jo den ser riktig ut, dock är klädseln påsatt fel. Färgen kanske är konstigt ljus på bara, vet ej..

hmm, jag har tyckt att folk alltid ska pruta som galningar, nu la jag ut så jag kan gå med på lite prutning, då blev det lugnt istället *sucka*
    jag kan ju ingenting, ni måste lääära mig!
  • Tant Pruselius
    Lindadjo skrev 2010-11-07 22:07:19 följande:
    Tror tyvärr inte att det är nånting att hålla tummarna för, 2 negativa test är nog för att överbevisa mig. Det är nog kroppens svar på min viktminskning. 14% av mig har ju försvunnit på 5-6 veckor
    ojoj, finns det nått kvar? du är rädd om dig va?
    Vet i gudarna hur många månader jag var skendräcktig mellan ma och innan Plus kom... förmodligen de 3 månader det tog innan det tog sig... apjobbigt

Har fullt upp med trötthet, vagns"bekymmer", boning, körkortsteoriplugg och helglivet

denna vecka blir inte nådig har sista spurten på teorin nu mån och tors kväll och sedan har jag anmält mig till risk 1:an (obligatorisk utb om droger, alkohol och trötthet i kombo med körning) en nätt liten kvällskurs på 3,85 t på tis kväll .... *gräver ner sig*
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2010-11-08 11:40:12 följande:
    Ja just det, sedan Fl uppdaterade appen så går det inte att skicka eller svara på inboxmeddelanden så det glömdes liksom av. Jag återkommer via inboxen.
    bra
  • Tant Pruselius
    Lokatt skrev 2010-11-08 13:32:58 följande:
    vilken pratar du om nu? risk ettan eller risktvåan, eller båda?
    Jag har nyligen gjort bägge. I bilen på halkbanan pratas det inget, bara ges instruktioner. Men förutom det är det en hel del pratande.. I riskettan så är det ju en tre timmar lång föreläsning i princip. Det lär störa massor om du ska sitta och tolka allt det åt henne..
    men här är risk 1 på 3 t och 45min sharp!.... gör den imorgon...
  • Tant Pruselius
    Lokatt skrev 2010-11-08 13:40:41 följande:
    du, det har du *** rätt i, jag var nog där i 4 timmar när jag tänker efter!

Jag måste orka ta tag i sista med teorin nu, så kan jag boka min test sen!
    fin vovvsing !Hjärta
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11