Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

K*B*N, pratar del 11

Ekorrfamiljen skrev 2010-11-08 16:24:25 följande:
    Säljaren är så velig och nu säger ju Värmdö kommun att de tänker lägga ett bud, så då drar vi tillbaka vårat och börjar kolla efter ett annat hus istället. Vi la ju vårt bud för 3 veckor sedan och har inte fått någon respons alls på det så det känns inte som att vi är så önskvärda som köpare.
    Demon
  • Tant Pruselius

Jaha, då var risk 1 avklarad. Idag är enda em/kvällen som jag ej har körkortsutb, imorgon är det på det igen. Dock måste jag ju såfort K kommer hem stänga in mig och läsa ca 70sidor i körkortsboken istället......

• Tant Pruselius
    Lokatt skrev 2010-11-10 09:57:47 följande:
    sparka mig så jag pluggar med, nu blir det ju nästan tävling vem som får kortet fortast, när vi ligger så jämmt till
    nehähe, jag är en usel tävlingsmänniska *lägger sig platt* men du tar det först för jag har lååånga väg kvar. + halkbanan men jag ska heja på dig nu på slutspörten och sedan ska vi fira när du är i mååål Skål

bokat uppkörning och skrivning?
  • Tant Pruselius
    Lokatt skrev 2010-11-10 09:57:47 följande:
    sparka mig så jag pluggar med, nu blir det ju nästan tävling vem som får kortet fortast, när vi ligger så jämmt till
    är du och pluggar ?? snart ska jag lägga mig med boken på magen och föröska mig på kapitlet om människan och fordonet....
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2010-11-10 18:55:19 följande:
    Jupp!

Angående begagnade Bee-priser så skall den vara i absolut nyskick för att man skall ge 75 % tycker jag. Men jag vill alltid göra bra affärer...
    Jag har alltså planer på att sälja min Bee då T "fasnar" under suffleten, varför fick jag en sådan långskonk
    Kommer några och kikar på den i helgen. Jag tänkte då köpa mig en +'are eftersom Been är min absoluta lovely vagn (i köpcenter är den the best) meeeen.... kanske smartare att sälja den "gamla" nu och sedan vänta till våren med +'arn ? Då har kanske priserna på den sjunkigt lite och den kommer ju ändå inte rulla nått nu i vinter, förutom just då på helgerna i köpcenterna . Och ett till + är ju att då har Bee+ denim kommit *nöjd*

Vad sägs om den planen???
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2010-11-10 20:15:30 följande:
    Jag hade mer än gärna lagt vantarna på en denim-Bee Hjärta
    men sälj din till mig då and goo for it 2 nöjda är ju dubbelglädje är ju kanoners!
  • Tant Pruselius
    passau skrev 2010-11-11 07:55:48 följande:
    jag letar oxå bee ju! du kan inte lägga ut den utan att fråga här först
    eller så är vi för prismedvetna
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11