• Thulo

K*B*N, pratar del 11

Riskiflickan skrev 2011-01-21 19:09:00 följande:
    Eftersom man inte kan betala med 50-öringar så rundas av, men på kortet kan man ju dra vilket öre som helst och där skall man betala exakta summan.... annars så får de väl höja varorna å visa riktiga priset då istället!
    Ja så tycker ju jag med. Tänkte om det fanns nåt som sa hur dom ska göra.Som det är nu så fick hon ju min 50-öring
  • Thulo

En Gecko med ligg och sittdel, vinterhjul, regnskydd och skötväska Är 1500:- ett bra pris? Den är solblekt. Visst har en sån ingen bumper? och inte är det sånt chassi som kan glida?

• Thulo
    Thulo skrev 2011-01-24 19:26:17 följande:
    En Gecko med ligg och sittdel, vinterhjul, regnskydd och skötväska Är 1500:- ett bra pris? Den är solblekt. Visst har en sån ingen bumper? och inte är det sånt chassi som kan glida?
    Eller en Brio Sing som inte är solblekt för samma pris?
  • Thulo
    Tant Pruselius skrev 2011-01-24 20:20:29 följande:
    priset vet jag inte så mkt om... men det beror ju lite på vart den är solblekt, för du kan ju ha camsuflett om det är den som är blekt !? ingen bumper men heller inget chassi som kan glida...

färg på singen?
    Brun och jag är lite svag för brunt men vet inte så mycke om Singen som vagn heller. Geckon var det 18 mil enkel resa till Singen "bara" 11 mil. Nån som vet vem av dom vagnarna som har störst framhjul?
  • Thulo

Men Geckon är väl smalare? Tycker Singen ser väldigt bred ut om baken. Och hur mycke kan G väga ca?

• Thulo
    Fröken Småland skrev 2011-01-25 08:23:44 följande:
    Thulo skrev 2011-01-25 08:21:25 följande:
    Men på Geckon kan man ha Aktas babyskydd på den?
    Jadå, kolla in i Bugabootrådens FAQ för mer detaljerad info om babyskydd och Bugaboo.

www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html
    Aha jag hitta inte först men det fanns ju en sida till att läsa...   amningshjärna
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11