K*B*N, pratar del 11
Jag skulle också behöva göra ett städschema. jag är lat, jag har en tendens att skjuta på sånt jag inte gillar att pyssla med och istället norma lite extra tid till sånt jag vill pyssla med.
Bettskena hade min mor en period under vår uppväxt, vet inte om hon fortfarande använder sådant. Hon bet iaf ihop ordentligt och gnisslade tänder massor. Själv vet jag att jag gnisslar tänder när jag är stressad/pressad. Maken har påpekat det när det varit jobbiga tider på jobb tex.
Själv skulle jag vilja ha tandställning men det är inte en kostnad jag kan prioritera. När jag var yngre/liten så ansågs jag inte behöva eftersom mina sneda tänder var ett rent skönhetsfel och inget bettfel. Då var de inte lika sneda som de är idag. Idag när jag fått mna visdomständer och så vidare så har mina framtänder som ligger lite över varandra tryckts ihop rätt rejält och är rejält förskjutna. Ser förjävligt ut + att jag hatar dem. Därav att jag aldrig aldrig aldrig skrattar på kort. Ser jag en kamera så håller jag munnen stängd. Så tandställning och en gastric bypass ligger överst på min önskelista. Någon som känner sig generös?
Fick en lysande idé till buggan när jag satt och virkade på bumperbarsskydd tidigare idag. Nu måste jag bara hitta ett dugligt tyg.