Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

K*B*N, pratar del 11

zasata skrev 2010-10-18 13:27:01 följande:
    japp och nya hjulen på med ;)
    men klädsen som var till, sätter jag kanske på igen, den såg ut som ny och lite mer diskret.. men lodger passar bra i, på märkerna är det orange färg och det är precis samma.
    Vilken färg var det?
  • Fröken Småland
    Asereht skrev 2010-10-18 14:40:46 följande:
    Fick en hettande känsla i kinderna så jag tog tempen. 39,5! Inte undra på att jag känner mig matt har värk i hela kroppen. Tänk att man kan vara så varm och ändå frysa!
    Nämen fy!
  • Fröken Småland
    sarahl skrev 2010-10-18 15:38:51 följande:
    men vart hittar man klädsel för 95 spänn?
    Man skickar en god vän till Brios outlet i Osby
  • Fröken Småland
    sarahl skrev 2010-10-18 15:48:45 följande:
    wow, vilket pris. Hur vet man vilka klädslar som passar vilka chassin? Har än äldre brio nova från typ 03 men behöver ny klädsel på den!
    Det enda jag vet säkert är att Happy 05-09 funkar. Men nu verkar Zasata ha konstaterat att de funkar även på äldre modeller.

Fast nu finns inga klädslar kvar i Osby, de sänkte till 95 kr den dagen jag var där så jag köpte till både Asereht och Zasata De flesta försvann under tiden som jag var i butiken, folk blev lite halvgalna tror jag 
  • Fröken Småland
    Fröken Småland skrev 2010-10-18 16:28:22 följande:
    Gud så söt han är! Hjärta 
    Nöffe alltså

Vad har han i fejan då, gubben? Obestämd
  • Fröken Småland
    Kavat skrev 2010-10-18 16:50:04 följande:
    Men guuu, vilka söta barn ni har! Hjärta
    ...och lodgern... Menar ni att jag måste införskaffa en sådan också?
    Japp, det är precis vad vi menar Tungan ute
  • Fröken Småland
    Asereht skrev 2010-10-18 16:32:35 följande:
    Tredagarsstubb, bara att det inte syns att det är lika runt om. Ser ju ut som han har värsta muchen!
    För ett ögonblick trodde jag att det var Magnum jag såg på bilden {#emotions_dlg.djavulsk}
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11