K*B*N, pratar del 11

Nif: hoppas du klarar eftermiddagen även fast du är sjuk Din Ullaredsresa är inte hotad va? *orolig*
Idag var jag och lillebror och hälsade på Maja i skolan, ett planerat föräldrabesök som de inbjuder till denna veckan. På mattelektionen satte vi oss vid Majas bord där det satt några andra barn. Plötsligt vände sig lillebror till Emil (han kan alla namnen på barnen) och sa: "förgrymmade unge!"
Vad jag vet så spritas det i princip inget på våra barns dagis. Våra barn är välldigt lite sjuka Vi spritar inte hemma heller. Blir det överdrivet åt det hållet blir man känsligare istället...
Jag håller också tummarna för Ekorrhuset! Ni behöver "bara" sälja det gamla för att få det nya eller?
Jag är här! Har varit på VFU idag, kul.
Prus: Jag hade mycket sammandragningar tidigt med båda barnen men de försvann så snart jag vilade. Det är kroppens sätt att säga till dig att vila så gör det om du kan! Det är sällan som det betyder något allvarligare men om du har en känsla av att allt inte är som det skall så tycker jag att du skall kolla upp det.
Sarahl: Jag tycker den du länkade till är mycket finare men jag fick inte tag på en sån så det var den här jag köpte. Allamåla från IKEA.