Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

K*B*N, pratar del 11

Ekorrfamiljen skrev 2010-10-14 14:29:27 följande:

*portar Fröken Pedant Småland från vårt hem i cirka 10 år till framöver*

Nej, nej, nej, du har missuppfattat det där. Du skall bjuda in mig för då kommer jag inte att kunna låta bli att organisera upp rubbet i Visby Cool
  • Fröken Småland
    Asereht skrev 2010-10-14 14:38:39 följande:
    Jag är väääldigt sur! Har möblerat om vagnen till sittvagn och hittar inte bygelskyddet någonstans! *argh* Vi har alltså sumpat det någonstans på väg hem från säljaren. För dryga 7 månader sen. *jippi*
    Går det att köpa ett löst bygelskydd till happyn tro?
    Gaah! Jag köpte en klädsel i Osby som saknade just bygelskyddet och det var inte lätt att få fram kan jag lova. Efter måååånga mail till kundtjänst (och så småningom lite högre upp - ni känner ju mig Drömmer) så fick jag ett skickat till mig utan kostnad. Kontakta dem och fråga om det finns att beställa?
  • Fröken Småland
    Nemia noj skrev 2010-10-14 15:52:46 följande:
    Jag lever o läser varje dag, men livet e inte en dans på rosor just nu, så orkar inte skriva så mycket. Gråter 
    Men då Jag tänkte just på att det var länge sen du tittade in. Vad är det som värst?
  • Fröken Småland
    Tant Pruselius skrev 2010-10-14 17:49:08 följande:
    jag är lika men hur är DIN man? min har inte alls samma känsla a fel när saker hamnar på fel plats....
    Eftersom det är jag som vill ha god ordning så är det upp till mig att hålla den goda ordningen anser jag. Jag tror det är farligt när man i en relation försöker "bestämma" en viss standard eller ett visst arbetssätt som man inte gemensamt kommit överens om. Men han är ganska ordningssam av sig, om än lite disträ. Sånt man får leva med

En väninna gnällde över sin man en gång; han dammsög inte ordentligt utan fuskade under skohyllan. Hon tyckte - och sa till honom - att han i princip kunde låta bli att dammsuga om han ändå inte kunde göra det ordentligt. Då tror jag att man har problem, både i relationen men framför allt med sig själv.
  • Fröken Småland
    Tant Pruselius skrev 2010-10-14 20:49:59 följande:
    hur blev du såå klok?
    Haha, smickrare där! Men det hjälper med lite livserfarenhet, dvs jag är jättegammal
  • Fröken Småland
    passau skrev 2010-10-15 08:41:27 följande:
    Den med glitter har jag hört förrut kanske var här ifs.. Sitter på jobbet utan dungerande dator, ska dela rum med chefen=han har massa kort på sina barn å blommor mm, jag ett tomt vitt skrivbord mot korridoren där alla ser varje ord jag skriver... Tjena vad jag vill jobba...
    Nu har jag aldrig varit särskilt mycket för varken blommor eller personliga foton på jobbet men om du trivs bättre med lite pynt så kan du väl bara sätta dit det? Om det flyttas på eller om du ombeds ta bort så är det väl ett ganska konkret tecken på mobbning och då har du ju ammunition mot dem i en eventuell framtida process?
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11