Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

K*B*N, pratar del 11

Kavat skrev 2010-10-15 09:26:29 följande:
    Det kanske inte jag heller behöver? Ska inte ha något prev.medel heller.. Hum. Duschar nog ifall och tar lite glitterspray. Fy fasen vad kul. Jag har liggande här i lådan från min möhippa! Vågar jag?! Annars så vet jag nog en annan som blivit glatt ? överraskad!
    *gapskrattar* Gör det! Så blir skrönan äntligen sann!
  • Fröken Småland
    Nifelheim skrev 2010-10-15 13:51:41 följande:
    Jag förstår inte att det ska vara så fruktansvärt svårt att sätta igång att städa? Jag hamnar bara här hela tiden
    Äh, skit i städningen, vi är väl viktigare? Drömmer

Men vad har du gjort med din avatar? Jag blir ju total-förvirrad!!
  • Fröken Småland
    Ekorrfamiljen skrev 2010-10-15 15:02:48 följande:
    Borde också städa och jag MÅSTE absolut städa ur lägenheten.. Tänkte hyra ut den för att slippa stå med dubbla boendekostnader OM vi får det hus vi har tittat på. Vore toppen för min ekonomi, speciellt som mina FP-dagar börjar ta slut! Hur gick det till, jag har ju en liiiten bebis, ska man inte kunna vara hemma minst ett år?
    Åh, spännande med hus! Ja, dubbla boendekostnader är inget kul...
    Tant Pruselius skrev 2010-10-15 15:07:11 följande:
    vart befinner du/ni er? syftar på de "roliga" ö.na
    Nifelheim skrev 2010-10-15 13:51:41 följande:
    Jag förstår inte att det ska vara så fruktansvärt svårt att sätta igång att städa? Jag hamnar bara här hela tiden
    aha, kände inte igen dig - ny bild....
    Jag har precis gått av mitt städa inför helgen pass - nu är det helg...

Vankas fredagsmiddag på tapashak *lajk*
    Lindadjo är garanterat på jobbet i Norge
    Asereht skrev 2010-10-15 15:07:16 följande:
    Nä inte en bäääääch iaf. ,-) Hade den varit klarblå eller orange så...
    Håller med, den är toktrist. Den orange gillar jag inte alls i nyansen, den är nästan aprikos tycker jag. Men den blå är lovely Hjärta
  • Fröken Småland
    Kavat skrev 2010-10-15 16:08:44 följande:
    Vågade inte chansa på glittersprayen, blev lite ont om tid också. Men funderar på att överraska maken i kväll.
    Gör det! Och lova att berätta om reaktionen

Underbara småglin
  • Fröken Småland
    Nifelheim skrev 2010-10-16 16:36:36 följande:
    Hmm.. Jag som skulle avveckla vagnsparken... Nu har jag en Brio Race också- som jag inte vill ha alls. Gillar verkligen inte Race förutom utseendet.
    Nåja, jag fick små lufthjul och en brio-ratt på köpet och ska försöka sälja vidare skräpet (dvs. vagnen) så fort jag gett den lite TLC
    Oj, hur gick det till?
  • Fröken Småland
    Nifelheim skrev 2010-10-16 17:12:22 följande:
    Hmm.. Jag känner inte ens igen mig själv nu när jag skriver. Trodde inte att jag var så "fäst" vid clownbebisen.
    Visst är det jobbigt?!  *vet*
  • Fröken Småland
    Nifelheim skrev 2010-10-16 17:11:43 följande:
    Jag vet faktiskt inte. Ibland tror jag faktiskt att jag kan skylla på tillfällig sinnesförvirring. Eller något...
    Men var det ett spontant-nästan-gratis-på-loppis eller var det ett överlagt Blocketköp?
  • Fröken Småland
    Nifelheim skrev 2010-10-16 17:23:46 följande:
    Det var ett jäkligt oövervägt blocketköp med totalprutning för att jag inte alls ville ha eländet när jag väl såg den (hann ångra mig på vägen dit alltså), men jag ville ju ha hjulen.
    *gapskrattar*

Vad kostade den då? Och har du hjul att sätta på?
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11