Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius
    passau skrev 2010-04-22 09:31:51 följande:
    kollade på den i affären och var inte imponerad, *håller mig till gecko*
    Jag tror att det är en rätt bra vagn för oss nu i sommar då "lillusen" kommer behöva sova mycket i vagn på stranden (tror på solig sommar) och hon är ca 93cm lång så då känns det ändå¨som om hon kommer få plats....
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2010-04-22 09:55:37 följande:
    Ja, men det stämmer. Men det finns ju ingen sulky som är mysig enligt min mening. Som sulky är den världsbäst, så är det bara. Däremot har jag precis nyligen kommit över det faktum att lilleman sitter framåt, har man bara gjort det så tycker jag att det är en fullgod vagn för större barn. Jag hade ju en Bee som jag sålde för ett år sedan men den gillade jag aldrig eftersom jag tyckte den var just omysig och lilleman var så liiiiten . Men jag är ju lite fjantig också
    Är den perfa som sulky eller mer som paraplyvagn?
  • Tant Pruselius
    Kavat skrev 2010-04-22 10:57:14 följande:
    Jag blir inte frisk, blir bara sämre och sämre. Nu kan jag andas genom ena näsborren men allt har satt sig i lungorna istället. Så trött på skiten. Resten av familjen klarade sig hur bra som helst... Tur det kanske, men jag kan ju knappt andas. Funderar på om det bara är grav+förkylning eller om jag ska prova lite Bricanyl som jag fick utskrivet pga täta luftrör av en mycket inkompetent läkare för ett år sedan.. Har kollat med bm och det ska vara ok för barnet, men känns så där att andas in en massa onödigt ändå...
    fy! Hoppas att du kryar på dig snarast!
    *kram*
  • Tant Pruselius

Här var det lugnt vatten idag, vad har ni för er?

Asereht sitter in sina nya fina röda soffor kanske? Hur var dem?

• Tant Pruselius

Jag förstår vad du menar A, ska snart hoppa på cykel och hämta T. Snabbis förbi affären för att handla toapapper också.... får inte glömma det för då blir det kris

• Tant Pruselius

ikväll ska jag sniffa 1månad gammal bebba och äta pizza, kan inte bli mkt bättre med andra ord

Och är det någon som springer på en prisvärd Bee, så hojta (ingen annons!)

• Tant Pruselius
    passau skrev 2010-04-22 17:59:47 följande:
    någon som vill ha en billig frog? fått tag på en men jag behöver den itne så jag kan lämna annonsen vidare om någon är sugen ...annars mailar jag och tackar nej...
    *spejlar* tell me more....
  • Tant Pruselius
    Lindadjo skrev 2010-04-22 19:00:33 följande:
    Jag vill oxå prata barnvagnar ..... Här används knappt våran sulky längre, den jag köpte av Nifelheim. Jag gillar den skarpt, så jag ska spara den ett tag, den tar ju dessutom inte så stor plats heller så den får bli kvar ett tag. Liksom våran maclaren . Den får oxå bli kvar ett tag till, utifall att
    va har du för nifvagn jag har med en från hennes stall
    Lokatt skrev 2010-04-22 21:40:02 följande:
    vet ni vad jag ska göra?! Ta körkort! Så glad (och lite nervös) över det! Har velat i flera år, men det har inte varit läge varken ekonomiskt eller tidmässigt med all föräldraledighet. Men nu så På torsdag blir det handledarkursen och syntest, sen ska pappren inväntas så börjar jag intensivkurs teori så fort det drar igång nån. Och på tisdag börjar jag plugga matte. Och jag ska till sjukgymnasten igen nästa vecka. Hej o hå nu händer det stora saker!
    heja. Då kan vi ta samtidigt. Jag har kört i 6månader och funtar på att åka iväg och ta en intensiv, ska du med? Vi kan bo hos min bror i Dalarna...
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2010-04-23 06:14:36 följande:
    Det är det nog i alla stora gamla städer, just London minns jag inte då jag inte varit där sedan lååångt innan jag fick barn och därmed tänkte på sånt. Men Bee är ju grym genom att den är så lätt att man tar hela vagnen med sittande barn under armen om man inte kommer fram Ja, ni kan ta mitt rum *generös*Superspännande med körkort Lokatt! Då kanske ni kan sporra varandra lite, ni och Asereht Pruseluskan:www2.blocket.se/adwatch/list/0?query_id=1

har du ett rum hos min bror? *förvirrad*

Åååå smart! Men inte så smart kanske att skapa bevakningar på jobbets dator

Tack!

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11