Inlägg från: Asereht |Visa alla inlägg
  • Asereht

K*B*N, pratar del 11

Pruseluskan skrev 2010-04-21 08:49:30 följande:
    rött är fiiiint! Är det en gecko eller frog du har?
    Jag har Frog, bilder finns som tidigare nämnt i mitt galleri.
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Asereht
    zasata skrev 2010-04-21 09:25:05 följande:
    jag har en röd nya skaloverall i stl 68.. Nu har min bee kommit.. jösses jag e verkligen inte duktig på att bygga..
    Som du inte vill behålla?
  • Asereht
    Lindadjo skrev 2010-04-21 08:46:43 följande:
    Blivande 6 åringen fick en ny frisyr igår kväll efter badet. Han tyckte det blev "Helt grymt" Hahaha... och så var han tvungen att ha en grym blick när jag skulle ta hans bild oxå då så klart. Strecken på sidan ser likadana ut på andra sidan oxå, och det var hans egna önskemål om sånt, så det var bara för mamma att fixa till Nu ska vi dra iväg, affären öppnar om 10 minuter och vi ska hänga på låset. Ha en underbar dag allihop.
    Snyggigng! {#lang_emotions_cool}

Jag förösker få mina att rufsa till sig lite då det är så snyggt men storebror här envisas med att plattkamma sitt hår och då ska ju småbrorsorna göra likadant. Jag är ganska säker på att han gör det på pin kiv bara för att jag vill att han ska rufsa. *suckar*
  • Asereht
    zasata skrev 2010-04-21 09:37:18 följande:
    jao
    Är det nåt du vill bli av med så boxa bild och pris. Jag är alltid intresserad av bra grejor.
  • Asereht
    Pruseluskan skrev 2010-04-21 10:31:20 följande:
    jo jag va inte och kikade. Har geckon samma foder som frogen eller ser geckon ut som camen ?
    Geckon ser mer ut som camen men ändå inte.

Geckon har inte foder men camens suffletter och klädslar funkar på froggen om man byter till camspännen men inte på geckon (suffletterna funkar men inte lika bra som på frog vad jag hört). 

Du kan också ha en camram på froggchassi men inte på geckons chassi. Så froggen är lite mer "förvandlingsbar".

Jag tycker froggen är trevlig, den kanske inte matchar mig eftersom jag inte är någon modemedveten lattemamma (ofluffig latismamma) men den är nice att köra. Jag är fortfarande bugga novis om än fanatisk gällande tillbehör (för att hålla vagnparken nere). *s*
  • Asereht
    Fröken Småland skrev 2010-04-21 10:36:10 följande:
    Geckon har inget foder alls i suffletten.
    Och enfärgat i liggdelen antar jag.
  • Asereht
    Fröken Småland skrev 2010-04-21 10:44:56 följande:
    Gecko har bara ett lager tyg på hela vagnen. Det är en av de saker som "skalats av" för att göra en lite mera prisvärd och enkel vagn.
    Enkelt tyg då i liggdelen alltså.
  • Asereht
    Ekorrfamiljen skrev 2010-04-21 11:44:13 följande:
    Förresten är jag av typen som inte går ner i vikt alls när jag ammar, kan det vara problemet för andra "påsanvändare" här?
    Jag har heller aldrig gått ned i vikt under/av ammningen. Snacka om att jag blev besviken då alla sa att kilona bara raaaaasar av så fort man börjar amma.

Har helammat alla pojkarna till 6 mån och sedan delammat till mellan 18-30 mån.

Preics samma den här gången, jag går ned lite mer än hälften jag gått upp under grav sen är det tvärstopp. Tur att jag inte gått upp så mkt med grabbarna iaf. Men det innebär en 5-7 kg upp för varje grabb som sitter benhårt kvar. Får se vad jag ska göra för att försöka ta tag i det sen när ammningen är över. Tills dess får jag försöka att inte överkonsumera.
  • Asereht
    Ekorrfamiljen skrev 2010-04-21 11:29:38 följande:
    Asereht: Jag tycker att man kan hitta rätt snygga kläder på Ellos t.ex. (De har ju märken för "lite större" Tallisime och även en del från La Redoute, eller är det samma? hmm, snygga kläder har jag hittat där iaf.) *läser vidare*
    Köpte mkt på postorder förr men nu har jag behov av att prova och då blir det så pyssligt tycker jag.
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11