Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

K*B*N, pratar del 11

Ekorrfamiljen skrev 2010-10-20 17:23:04 följande:
    Tack Fröken Småland. Jag satt just och letade själv på IKEA, men hittade inget. Den från Ellos var nog finare då, eller åtminstone mer stilren. Den från IKEA var lite mer "romantisk".
    Men jag är ju lite romantisk av mig så det passar mig fint *lägger mig ner på golvet och asgarvar*
  • Fröken Småland

Nif: Jag har ingen erfarenhet alls av loftsängar men det finns massor med smarta sätt att få "gluggen" tät så att de små inte ramlar ner. Hur sover du själv nu när du är ensam? (om du nu är ensam? Drömmer)

• Fröken Småland

Då väntar jag med att (kanske) be om ledigt. Skall ut och bowla på kvällen också och känner mig inte pigg idag så det är win/win för mig om du kommer imorgon Jag menar; annars måste du ju komma en annan gång

• Fröken Småland

Tack för alla sms, hoppar in och meddelar att jag lever och har hälsan. Har en FL-paus för tillfället, men vi ses. Kram!

• Fröken Småland

Tjingeling alla! Har läst ikapp och tänkte kommentera lite.

Asereht: OMG!!!! Du har slängt 10 kg!!! Har du tänkt på att det motsvarar en medeltung resväska? Bra jobbat!

Ekorren: Söt kille. Lik mamma

Kavat: Skönt att dopet är över. Hoppas det dröjer till nästa släktträff...

Lokatt: Hur gick det på din tävling? Har ni fixat bilen?

Prus: Hoppas dina sammandragningar är bättre. Och shit vad du fyndar på loppis jämt *avis*

Här är allt som vanligt. Skrev en stor uppsats förra veckan som jag inte fått tillbaka ännu men räknar med att den blir godkänd. Imorgon skall jag till en kompis på lunch. Ungefär så spännande.

• Fröken Småland
    Nifelheim skrev 2010-11-02 14:05:48 följande:
    Gud så läskigt. Höll på att svimma på föreläsningen idag. Blev bara mer o mer kallsvettig och "tappade" omvärlden   Har aldrig hänt förut om jag inte ätit dåligt eller liknande, men nu hade jag både ätit och druckit helt normalt. Mycket obehagligt.

Lite pinsamt också att jag bara gick. Klarade inte av att prata så jag fick inte ur mig någon förklaring. Hoppas att de har förståelse för det ändå.
    Jag vet att alla ropar "gravid!" hela tiden här i tråden men är det tänkbart? Den absolut vanligaste anledningen till oförklarliga svimningar är ju just graviditet och du skrev att du mår illa också?
  • Fröken Småland
    Nifelheim skrev 2010-11-02 17:47:11 följande:
    Fröken Småland skrev 2010-11-02 16:25:43 följande:
    Jag vet att alla ropar "gravid!" hela tiden här i tråden men är det tänkbart? Den absolut vanligaste anledningen till oförklarliga svimningar är ju just graviditet och du skrev att du mår illa också?
    Eh.. Jag vet inte faktiskt... Jo jag mår konstant illa, men det tror jag snarare beror på att jag stressat sönder min mage och dessutom börjar dagen med kaffe Flört
    Ehhh... det låter ju.... sunt

Grattis Asereht till gubbens nya jobb! Bakom varje framgångsrik man står en stark kvinna

Påminn mig om att jag skall berätta den där historian om Clinton...
  • Fröken Småland
    Ekorrfamiljen skrev 2010-11-02 18:00:49 följande:
    Haha, vilka veklingar ni är som inte ens klarar att läsa om äggmjölkslatte! Kom igen när ni testat istället..

Vi var och kollade på huset nu i em. Min tonåring surar för att alla sovrum är små, så han får inte plats med alla prylar.. I-landsproblem. Vi löser nog det bara vi får huset!

Asereht: Najjs med makens jobb!! Grattis!

Någon här som känner till företaget TRANSCOM i Karlskoga? De ringer mig på mobilen hela tiden men lägger på efter 3 signaler så jag hinner aldrig fram.
    Inte för att skrämmas men Transcom är ett inkassoföretag Död Jag har med dem att göra för min huvudmans räkning. Kanske de också har andra verksamhetsgrenar, det har ofta såna företag.
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11