Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

K*B*N, pratar del 11

Tant Pruselius skrev 2010-11-09 22:15:06 följande:
    frk S ignorerar du mitt bugaboo bee frieri?
    Jupp!

Angående begagnade Bee-priser så skall den vara i absolut nyskick för att man skall ge 75 % tycker jag. Men jag vill alltid göra bra affärer...
  • Fröken Småland
    Tant Pruselius skrev 2010-11-10 20:05:48 följande:
    Jag har alltså planer på att sälja min Bee då T "fasnar" under suffleten, varför fick jag en sådan långskonk
    Kommer några och kikar på den i helgen. Jag tänkte då köpa mig en +'are eftersom Been är min absoluta lovely vagn (i köpcenter är den the best) meeeen.... kanske smartare att sälja den "gamla" nu och sedan vänta till våren med +'arn ? Då har kanske priserna på den sjunkigt lite och den kommer ju ändå inte rulla nått nu i vinter, förutom just då på helgerna i köpcenterna . Och ett till + är ju att då har Bee+ denim kommit *nöjd*

Vad sägs om den planen???
    Jag hade mer än gärna lagt vantarna på en denim-Bee Hjärta
  • Fröken Småland

Phu, äntligen hemma igen efter en lång dag! Dagen började med att skjutsa Maja och en kompis till ett kalas. Därefter till Ullared och träffa Nif Hjärta. Sedan tillbaka hemåt och leta upp Maja hos en kompis för att sminka henne inför maskeraden på nästa kalas. Sen stressa vidare till min pappas fars dagsfirande. Men nu så är vi lediga (och redo för sängen).
    Imorgon är det orientering för hela slanten, i Borås Djurpark. Undrar hur kartsymbolen för elefant ser ut? Drömmer

• Fröken Småland

Prus: jag har gjort det du inboxade om. Återkommer!
    Kavat: har du sett att de säljer Bee + inkl extra sufflett för 4900 i Mölndal?

• Fröken Småland

Prus: Inte hört något ännu.

Angel: Jag tycker inte heller att det var så farligt, det var ju en bra grej av bra kvalitet som du förhoppningsvis har glädje av i många år. Sen måste jag erkänna att jag har en annan åsikt om en sån lyxpryl är köpt på kredit men det har jag inte med att göra och det är en helt annan historia. Men pengar som man har tycker jag skall rulla Drömmer

I alla fall så bränner det i mina fickor nu så jag sticker en sväng till Ullared och ser om det är något kvar efter att Nif och hennes mamma har varit där och tokshoppat. See ya!

• Fröken Småland
    Nifelheim skrev 2010-11-15 12:43:01 följande:
    *fniss* Vi gick 7 timmar totalt bara på Gekås :-P Jag hade kunnat gå ett par timmar till tror jag. Hihi
    Du är inte klok! *får dåndimpen vid bara tanken*
    Tant Pruselius skrev 2010-11-15 13:28:30 följande:
    hittade du nått???
    Det vanliga skräpet bara. Fast några softshelljackor för 69,95 hittade jag i växa-i-storlekar så det får väl ändå anses vara ett fynd. Och så fanns det jättefina skaljackor med fastknäppbar lurv från On The Peak, köpte en cerise till Maja. Liknar jackan i Didriksons Love-ställ jättemycket.
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11