K*B*N, pratar del 11

Angående begagnade Bee-priser så skall den vara i absolut nyskick för att man skall ge 75 % tycker jag. Men jag vill alltid göra bra affärer...
"Imorgon skall jag träffa Nif, imorgon skall jag träffa Nif" *sjunger och dansar*
Äsch då Kavat . Jag snusar på Nif åt dig
Phu, äntligen hemma igen efter en lång dag! Dagen började med att skjutsa Maja och en kompis till ett kalas. Därefter till Ullared och träffa Nif . Sedan tillbaka hemåt och leta upp Maja hos en kompis för att sminka henne inför maskeraden på nästa kalas. Sen stressa vidare till min pappas fars dagsfirande. Men nu så är vi lediga (och redo för sängen).
Imorgon är det orientering för hela slanten, i Borås Djurpark. Undrar hur kartsymbolen för elefant ser ut?
*bjuder över Zasata*
Prus: jag har gjort det du inboxade om. Återkommer!
Kavat: har du sett att de säljer Bee + inkl extra sufflett för 4900 i Mölndal?
Prus: Inte hört något ännu.
Angel: Jag tycker inte heller att det var så farligt, det var ju en bra grej av bra kvalitet som du förhoppningsvis har glädje av i många år. Sen måste jag erkänna att jag har en annan åsikt om en sån lyxpryl är köpt på kredit men det har jag inte med att göra och det är en helt annan historia. Men pengar som man har tycker jag skall rulla
I alla fall så bränner det i mina fickor nu så jag sticker en sväng till Ullared och ser om det är något kvar efter att Nif och hennes mamma har varit där och tokshoppat. See ya!
En timme klarade jag inne på Ge-Kås, sen flydde jag i panik. Jobbar inte folk?!?!