K*B*N, pratar del 11
Oh shit vilket hår!!!! Hon ser ju ut som värsta modellen!
Oh shit vilket hår!!!! Hon ser ju ut som värsta modellen!
Jag har inte sett programmet men fått det muntligen återgivet för mig. Vill inte se sån skit helt ärligt så jag bojkottar
Men håller med Asereht om att det ingår i vår plikt som föräldrar att lära barn att sköta ett hem likaväl som den personliga hygienen t ex. Att lära sig att dra sitt strå till stacken är en av de viktigaste läxorna för barn tror jag och i synnerhet vi som har pojkar måste tänka oss för både en och två gånger så att vi inte gör dem en stor otjänst genom att låta dem slippa undan. Det kommer nämligen inte deras framtida fruar att göra och det vore jäkligt tråkigt om deras relationer går i kras för att frun tröttnat på en självisk karl som inte bidrar i hemmet.
Prus: Jag skall fota jackan. Häng kvar
Fast en hel vecka av en vaccination? Näe, det tror jag inte. Har ni ändrat något i kosten? Ny välling eller nåt?
Idag skulle vi ha seminarium mellan 8-12 men vi blev färdiga snabbt och fick en inlämningsuppgift att göra under resterande tid. Den gjorde jag supersnabbt så nu är jag ledig och tänkte ta en snabb dusch så att jag vågar visa mig bland folk. Skall ta med mig barnen och åka och fika tänkte jag, det brukar alltid falla i god jord