• Kavat

K*B*N, pratar del 11

bohusbebis skrev 2011-05-29 15:59:15 följande:
    undrar hur läget på Zoo är. skulle så gärna vilja se en bild på alla sällskapssjuka barnvagnar när de tittar på djuren tillsammans (barn & föräldrar exkluderade)
    Hur mås det idag! Hoppas ni har kryat på er!

Håller med om ovanstående!
  • Kavat
    bohusbebis skrev 2011-05-29 17:04:58 följande:

Mkt bättre idag. Sonen kunde tom vara med på simskoleavslutningen och så avslutade vi med en morsdagsbuffé på världens mysigaste lantcafé!

Kan vi förresten inte ta en träff på västkusten nästa gång, här finns världens finaste Nordens Ark och flera superfina caféer...

Har med stor glädje rullat Swift (fast dottern ville mest gå.. jkla unge )

Japp, vi är på, om vi kan och orkar. Är lite tufft nu här hemma men jag tror att det börjar vända nu.
    Caféer är dock lite lurigt då barnen är allergiska mot det mesta som äts på café. Det är väl typ gurka och tomat och vatten som de kan äta/dricka.
    Nordens Ark har vi varit inne på att besöka någon gång också.
     Hur långt har ni till Göteborg?
  • Kavat
    bohusbebis skrev 2011-05-30 12:59:05 följande:

VÄNTAR FORTFARANDE PÅ BILDER!!!!! När vagnarna nyfiket nosar på varandra... rullar sida vid sida vid girafferna...

Nu så är jag inne igen. Skickat inbox! Solig
  • Kavat

AnPa tror jag behåller den ändå. *velig* har ju ingen mer bas och ner än en är ju bra att ha...

• Kavat

Liten har ätit frukost *läs ammat* och är pigg som en mört! Nu har jag varit vaken i mer än en timme så nu fick maken ta över. natti!

• Kavat

SVARA inte på det ovan. Det kommer tas bort, skrev i fel tråd!!!!!!!!!!!!!!!

• Kavat
    Fröken Småland skrev 2011-05-31 15:59:25 följande:
    Jag anmälde mitt inlägg där jag citerade ditt men anmäl du också Kavat för säkerehts skull. Kram till er alla!
    Har gjort.
  • Kavat
    Tant Pruselius skrev 2011-05-31 21:59:47 följande:
    varför åker du dit utan mig är det stora frågan ?!
    Solig
  • Kavat

Leende, jag ser så illa på mobilen, men visst är det vingmuttrar på handtaget? Det chassit glider inte. Det andra är liksom bara platt och vitt plast. kan visa senare om ingen hinner före.

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11