Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

K*B*N, pratar del 11

Ekorrfamiljen skrev 2010-12-22 09:27:48 följande:
    zasata: Söta kids som vanligt!

Asereht: Precis som jag!! Jag hatar att tappa kontrollen över mig själv och dricker därför väldigt måttligt och vill absolut inte testa andra droger (förutom socker då!)

Jaha, Vemund och jag skulle till öppna förskolan och äta gröt och skinksmörgås. Tyvärr mådde jag illa och ****** (skonar zasata) precis innan jag skulle klä på Vemund så nu får vi sitta hemma och tråka idag. Inte blir det något möte på Arbetsförmedlingen heller. Nu är jag rädd att vår resa till Stockholm är hotad och Saga som kommer inatt och ... buhääää!! Gråter
    men kanske du piiiiiiiiiiiiip (skonar oxå Z, med sockersöta avkommor Hjärta btw) för att lill pyret ligger i maggen?
  • Tant Pruselius

min missbrukspersonlighet krockar rätt skaplig med min organiserade petantiskapersonlighet.... jag vill ha mkt av sådan jag gillar (hamstrar) samtidigt som jag hatar att ha för mkt i skåpen och oordning får alla hår på min kropp att resa sig.....

• Tant Pruselius
    Asereht skrev 2010-12-22 14:03:27 följande:
    Jag har inga sådana problem som att vara pedant eller så. Visst tycker jag om att ha ordning omkring mig men lite skit i hörnen och smårörigt stör mig inte så mkt om man säger så. Min mor kallade mig professorn när jag var yngre då hon tyckte jag var en typisk professorstyp.

Jag har fått kallelse till radiologen för magnetröntgen. Tydligen fick de inte fram något av proverna eller så fick de fram något som de vill bekräfta.

Har alltså inte fått något svar på proverna utan bara en kallelse. Det dumma är att kallelsen kom dagen innan jag skulle infinna mig. Går liksom inte fixa till ledighet för maken och rodda om barnen på en halvdag. Så jag fick ringa och ändra tid, de protesterade lite eftersom de ville ha detta gjort så snabbt som möjligt men det var omöjligt för mig att fixa. Så nu ska jag och röngas i början av jan.
    *håller tummar och tår för dig*
  • Tant Pruselius
    zasata skrev 2010-12-22 14:17:10 följande:

den får det nog bli.. 5500 med frakt regnskydd oh syskonsits. finns inte i annat än savrt i Sverige än, så är nog bra 2a hand med..

nahahajs ! *lyfter på ögonbryn* fast jag föredrar ju rött
  • Tant Pruselius

Kavat - ajajaj ! Jobbigt att "lilltjejen" inte sammarbetar... Ekorren- du måste lova att hojta till om du behöver låna lite korvören....

• Tant Pruselius
    Ekorrfamiljen skrev 2010-12-22 23:52:01 följande:
    Kavat: Usch och aj! Hoppas det går över fort(are) den här gången. Vilket supergulligt julkort förresten!

Tant Pruselius: Sötaste du! Tack!

Nu kommer Saga om en halvtimme och om 5 timmar ska vi upp och göra oss klara att åka igen. Hoppas nu att jag kommit ihåg det viktigaste (typ julklappar och Vendels medicin) och att vi får med oss allt. Det ser ut som om vi ska iväg i ett par veckor, fast jag hade tänkt att vi ska hem på söndag. Nåja, det reder sig väl.

Ha en underbar jul allihop!! Tomte
    God Jul !!!!!TomteHjärta

(Vet vi(ni) att det är en villemo eller kallar vi den det? )
  • Tant Pruselius
    Nifelheim skrev 2010-12-23 09:13:13 följande:
    HjärtaTomteGod Jul på er allihop!!! Tomte Hjärta
    Gooooood Jul! Hjärta

Hur har det gått med E och fmaten, pratade du med rektorn/föreståndarn/hans avdelnings personal?
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11