Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

K*B*N, pratar del 11

Gooood Jul och Ett riktigt riktigt Gott Nytt år alla älskade vänner!Hjärta

• Tant Pruselius
    zasata skrev 2010-12-24 00:06:13 följande:
    Nu har jag beställt och betallt Explorer syskonsits, vagn, regnskydd och den att hänga på syret för 5500.. helt okej egentligen men sviiiider!

Vi är hemma nu från AKuten, blev det värre eller inte försvinner skall vi komma tillbaka, han fick en dos kortison..
    Såg när jag bytte blöjan att han hade två stora röda fläckar med massa vita prickar i, och sen på typ 30 min blev hela kroppen fläckvis fylld och ena kinden också.
    Men han var som vanlit.
    Ringde 1177, som sa att vi skulle springa till VC, och blev det värre under tiden skulle vi ringa ambulansen.. Så efter det blev jag lite rädd..
    men hjälp oj ! vad kan det vara då med dem symtomen+
  • Tant Pruselius

vad är det med "alla mina januaribebisar" den som skulle dimpa ner runt den 11/1 kom den 4/12 och nu i nattas kom en till liten gosse 4v förtidigt.... 

• Tant Pruselius

Här är vi inne i riktiga semesterlunk ... Sover till halv tio på mornarna, käkar frukost på lunchtid, shoppar på mellandagarean och äter toksena middagar. Nu har vi fredagsmys på en måndag med bubbelvatten, ostbollar och Nicke nyfiken. Men oj va vi är lyckliga av all ledig tid. Och idag har vi shoppat kostym till K då hans var under all kritik och 10år gamal... Så nu har jag en såååå snygg(are) Karl Hittade lite rea kläder till T oxå..,

• Tant Pruselius

Zasata - oooo tack för tips !!! Har ju molooverall och vi är supernöjda m den... Frågan är bara vilken stl man ska ga bästa år? Den hon har nu är 98 och sitter som smäcken... Hjälp

• Tant Pruselius

Nemia - fy farao vad jävligt! Vart på bio ikväll m jobbarkompisar - Svinalängor, inte alls någon feelgood film men man får en heldel att tänka på och tårkanalerna är tömda....

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11