K*B*N, pratar del 11
Fast jag har aldrig haft den sortens plagg till mina barn i den åldern. När använder man dem egentligen?
Fast jag har aldrig haft den sortens plagg till mina barn i den åldern. När använder man dem egentligen?
Här var det tyst ikväll så jag passar på att berätta om hur kär jag är i min nya laptopväska
Asereht: hur lyder domen om Elodie-påsen?
Idag är jag otålig. Jag beställde löshår (!!!!!) igår och det skall komma idag med snabbleverans. Undrar om det blir hiss eller diss på det? Återkommer!
Min man har dragit till Tyskland över helgen med sitt jobb. Jag vill inte lämna bort barnen så jag tackade nej och har myshelg med dem istället. Men fick ändå göra en panikutryckning tjugo i sju i morse och möta upp deras buss då mannen glömt sitt pass *fnissar åt det oförlåtliga generalfelet*.
Så vad skall man hitta på idag? Jag slösurfar lite på symaskiner för jag skulle så himla gärna vilja ha en ny. Inget fel på den gamla egentligen (tjugo år gammal Singer) men ändå. Ja, ni vet ju hur det är Jag får en rejäl slant tillbaka på skatten nu i december så jag funderar på att unna mig en ny maskin. Hade tänkt köpa en Urban Terrain men inser det sjuka i det; lilleman använder vagn max en gång i veckan och då är det mest för att jag vill köra vagn tror jag
.
Hoppas ni kollar in lite här idag för jag är uttråkad *gäspar* Skall försöka övertala lilleman att han skall sova middag innan Maja kommer hem
Och med det menar jag att vi skall sova middag Han är antagligen inte ett dugg sömning
Jag har tokgillat Kik*kids speedy men du kanske vill ha en riktigt varm mössa? I så fall tycker jag att Didriksons Biggles-modell är ett trevligt och prisvärt alternativ.
Gaaah, har ni sett i Buggatråden att det kommer nya färger på Bee-sufflor till våren? *blundar och sväljer hårt*
Asereht: jag letade fram en Speedy i strl 4/8 som jag skickar upp till dig. Den är i schysst skick men jag tror inte jag får någon större peng på Tradera så det får bli en tidig julklapp. Den är naturligtvis alldeles för stor nu men den ger dig en hint om storlekarna och nästa år skulle jag tro att den passar. Färgen kommer du att gilla, men jag vet inte om du har något som matchar. Men det är ditt problem
Tant Pruselius vill helst inte ta ställning