Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

K*B*N, pratar del 11

Kavat: Kan inte dina föräldrar ha dem hemma hos er? Då blir det mycket lättare för dem och går kanske riktigt fint trots det gipsade benet?

• Fröken Småland

sarahl: eftersom du frågar så tror jag att du själv har svaret... Något enstaka vaket tillfälle i nödfall tycker jag att framåtvänt med viloläge kan vara ok men inte annars. Jag skulle lätt använda City Crossen istället även om den är ful. Lägg chassit i bagaget och sittdelen fastspänd i bilen om den inte får plats. Lite Taikon gör inget tycker jag

• Fröken Småland

Krya på dig nu Asereht så du slipper gå omkring som Elefantmannen. Fnissar lite åt stackars herr Asereht som får nattlig utskällning

• Fröken Småland
    Jessika82 skrev 2010-11-30 12:05:40 följande:
    Den kjolen var tuff.

Nu är min syhörna klar.... Nu ska jag börja med mitt överdrag till min brio sing. Det blir i grön galon.. Mitt förra överdrag blev bra tycker jag..
    Oj, häftigt med grön galon! Lova att visa bild
  • Fröken Småland
    Jessika82 skrev 2010-11-30 12:34:17 följande:
    Om du menar mig. Så tittade min bebis ut den 27/10 4veckor förtidigt
    Nämen grattis! Du skrev ju att ni gjorde en nit-resa en hel del för tidigt, men då bestämde sig bebisen för att komma tidigt i alla fall Gick allt bra? Vi som inte får fler barn frossar i sånt här så detaljer please
  • Fröken Småland
    passau skrev 2010-11-30 14:16:21 följande:
    Min chef har informerat övrig personal om att han skall förhandla med mitt fack om min tjänst nästa vecka... Kul att jag blir i formerad!
    Du räknar säkert med att bli uppsagd och det är en rimlig slutsats. Se till att ha med dig facket vid alla möten och se till att få ett rikitgt fett avgångsvederlag som kompenserar dig för det faktum att du inte får gå till konkurrerande verksamhet. En uppsägning är oftast förödande för ekonomin men jag tror att du kommer att må väldigt bra av att slippa stället. Kram!
  • Fröken Småland

Vet ni vad? Jag är nästan helt färdig med min uppsats, lite finlir kvar bara och sen skall jag lämna in den. Det innebär att jag har ledig dag imorgon med lilleman på dagis

Ullared någon?

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11