K*B*N, pratar del 11
Nemia- Men vad jobbigt. vi har märkt lite tendens av mobbning på emil men inget större o vi har pratat med deras föräldrar o det verkar funkat!
Vill du ventilera skolan så hör av dig!!!!
Nemia- Men vad jobbigt. vi har märkt lite tendens av mobbning på emil men inget större o vi har pratat med deras föräldrar o det verkar funkat!
Vill du ventilera skolan så hör av dig!!!!
men vart hittar man klädsel för 95 spänn?
NÄÄ så typiskt, antar att det är många av de klädslarna som ligger både på tradera o blocket!
Ekorren- vilket hus är det? maken din pratade om klintehman? om du inte vill outa så kan du väl inboxa, nyfiken i en strut här!!!!
Någon som vet om o vad för typ av åkpåsar det finns på gekås just nu? behöver ha tag i en till nya vagnen, vill helst ha nån färgglad, tex röd eller gul!
hur glömsk får man bli jag åkte in till stan idag, glömde skötväskan hemma o däri låg bla ekorrens foglossningsbälte samt alla lillemans grejer, inga blöjor ingen mat.
jag o maken skulle ses o äta lunch, ställe var inte bestämt utan jag skulle höra av mig när jag var i stan.
Mobilen tvärdör, helt slut på batteri, så det blev varken lunch eller nå heldag på stan. jag som hade tänkt kolla över julklappar....
vad tror ni om denna i hallen till vantar o mössor.
www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx&productId=92775&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=%2fListPage%2fSearch.aspx%3fSearchText%3df%C3%B6rvaring%26ConceptStoreCategoryId%3d%26B%3d1