K*B*N, pratar del 11
ekorren- hur gick det med huset?
ekorren- hur gick det med huset?
Halloj flickor. Skriver inte så mycket härinne men läser nästan varje dag.
Nu behöver jag eran hjälp om nu någon kan hjälpa mig förståss.
igår köpte jag en spjälsäng på kupan i visby för 50 spänn. Skall ha den i källaren med madrass o leksaker så att sonen kan leka o sova medan jag sitter o syr.
Men alltså jag må vara puckad för hur tusan monterar man den. Den har så man kan sänka ner ena långsidan. det finns bara skruvhål i gavlarna o på långsidorna sitter det 2 öglor på varje kortsida. (fattar inte nåt)
Är det ingen här som kan visa lite bilder på sina hem! jag är så missnöjd med vårat. gubben o jag har inte samma stil på långa vägar. Jag vill ha mer o mer vitt! gamla möbler, moderna möbler. tipp topp o slitet. o gubben vill ha mera färg. o plåtter.
Jag vill ha fler rum. ÖÖnskar större hus, charmigare hus o äldre. vårat är byggt i början på 1950. kass planlösning. Vi kan inte bestämma om vi skall riva en vägg på övervåningen för att få en bättre planlösning, men då blir vi ju av med ett rum. Då måste barnen dela rum!. Är det ok att dela rum? rummet som isf skall delas är dessutom inte de största.
Maken tycker vi skall ta ett mindre rum på överåningen o göra vårat stora till allrum, men då kan vi inte riva den tänkta vägge.
kan ni inte ge mig inspiraton....
kag behöver verkligen en åkpåse, är det någon som kan köpa på stadium o skicka tro?
zazata- var in på lindex, men står inget om halva reapriset, är det någon kod som behövs
Ekorren- fluttar du pengar till mig idag?
jag tror jag har en klädsel som passar hiway. Vem är det som behöver en?
hejo hå. nu har gotland fått snö inte alls vad jag velat. Maken åkte med båten nu på morgonen. Han tog min bil, vår nya bil. Ringde honom o skulle kolla läget o han säger att nya bilen är som en snorlobb på vägen.
men hallå.... det är ju den JAG skall köra i vinter eftersom vagnen bara går in i den. Jag HATAR o köra när det är halt. Det resulterar nog i att jag får hålla mig hemma o ta gammelbilen till o från dagis.
jag måste fråga er, men lova att ni inte tycker jag är en dålig mamma nu!
Jag har sålt nitron, jag behövde ha in lite pengar nu till jul o efter ca 1½ månad med nitron så fick den med sorg säljas. Gillade vagnen men hatade varukorgen.
Nu har vi en trist o tråkig solkig citycross. Den är funktionsduglig men som sagt inte speciellt vacker.
o iom mitt bilproblem häromdagen så kommer jag inte kunna ha någon stor vagn med mig i makens bil o eftersom jag vill "köra säkert" hela vintern så är det hans bild jag måste ha.
Anton blir nu 8 månader o jag funderar på att ta fram brio racen åt honom o ha när vi åker till stan. Den får plats i bilen.
Är han på tok för liten tycker ni för att sitta framåt?