Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

K*B*N, pratar del 11

Fröken Småland skrev 2011-01-13 19:06:29 följande:
    Det är just Lindadjo som bor i Strömstad
    se så bra vi tänker

Och Ekorren vilken guldklimp till gosse, även den lilla i bakrunden går inte av för hackor Hjärta
  • Tant Pruselius
    Angel Gbg skrev 2011-01-13 19:23:50 följande:
    Jag fick idag ett samtal man inte vill ha från dagis... orden
    blod överallt, ringa ambulans, kom fort
    var dom enda jag uppfattade då läraren var i chock...

Väl där var det "bara" en haka men det var verkligen blodbad och heldag på akuten. Inga väntetider någonstans så C inte var bra, misstänkt hjärnskakning, panikattacker så hon är klassad som verkligen sjukhusrädd osv men som hon var så off hade vi en massa timmar observation tills dom konstaterade att om hon har hjärnskakning behöver hon lugn och lugn går inte att få utan halvsedering på sjukan så vi skickades hem med anvisning om minsta försämring så ska vi ringa blinkbilen och åka in
    ojojoj...ajajajaj !!! Låter inge kul det där. Krya på lillfia !{#emotions_dlg.flower}
  • Tant Pruselius
    Nifelheim skrev 2011-01-13 19:43:45 följande:
    Då tycker jag att du också ska komma så har vi en dejt här. Tycker allt att ni andra kan pallra er hitåt också :-P
    Vårt zoo fick faktiskt Sveriges förstfödda Sumatratiger förra säsongen, den måste ni ju se!!!
    gaaaah!!!!*bebistokig* jissesamaliavilkensötkorv!
  • Tant Pruselius
    Kavat skrev 2011-01-13 20:31:03 följande:
    Kyss

Min söting då. Han satt i mitt knä och myste efter middagen och så säger han: Mamma, om du hade haft en rakapparat så kunde du rakat dig så att dina knän inte sticks så.  Skäms Cool
    Hjärta
  • Tant Pruselius

men varför inte en trådträff på parkens zoo i vår/sommar då? så nif kan vara med och det kanske ligger lite i mitten för några?! är det "bara" jag i sthlm? Katten är över mig va? norrland!? ;-D

• Tant Pruselius

Lindajo - se till att få i lite vatten i magen, det är ju lätt kräkt också - always look on the bright side of life ... Didumdidum

• Tant Pruselius
    Kavat skrev 2011-01-14 11:10:31 följande:
    naw!vilken fining!

Fast jag är en rätt enfärgad typ. alltså absolut att jag gillar mönster och liknande men om man kollar T garderob så har hon en uppsjö av "bas"kläder.... tyckr just "tjej"kläder är välldans mkt mönster och gärna i par så det inte går att ha nått annat par thigts till för det är sjuhundraelva olika mönster på 1 plagg.
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11