Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

K*B*N, pratar del 11

Hur gamal är du? *nyfiken* hur gamla är ni andra?! Nif och zasatA är nästan inte torra bakom öronen har jag för mig

• Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2011-01-14 19:40:12 följande:
    Och vi två är förmodligen också de enda två som minns det programmet kom jag på nu Obestämd
    faktiskt så mins jag det oxå, så det så och då är jag 10år yngre än er
  • Tant Pruselius
    Lindadjo skrev 2011-01-14 19:51:30 följande:
    Nä du, även jag är nog gammal att minnas det programmet Så överlägset gamla är ni allt inte

Jag är 33 år, 34 till hösten.

Är det det gamla chassit som gäller alltså? Bäst att börja sätta in sig i det här nu...
    Jag kommer självklart att köpa begagnat, har inte pengar till någon ny bugga.
    jag är uppläxad/lärd av fröken S... så jag safar och kör på gamla chassit!
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2011-01-14 19:58:19 följande:
    Jupp, gamla chassit rules. Men köp Nifs Frog när hon lagat den, rätt vagn till rätt pengar!
    men va, tycker du inte jag ska köpa cam, min unge kommer ju vxa ur grodan på längden tror jag...... fast nu såg jag att detta inlägg va till lindajo och inte till moi Skäms
  • Tant Pruselius
    Nifelheim skrev 2011-01-14 20:10:04 följande:
    Den är lagad för länge seeeeen Jag köpte ju en skräp-race och stal delar till diverse. Seldelar till buggan och hjul till Sittyn. Sen sålde jag Racen dyrare än jag köpt den
    utan hjul och trasigt sele, du rockar!
    Nifelheim skrev 2011-01-14 20:11:00 följande:
    Hm. Du är väl inte så mycket äldre än mig? Jag är faktiskt himla mycket äldre än Zasata. jag är född -85, men snart fyller jag 24 igen. *åldersnoja*
    du borde tycka jag är lastgamal med tanke på att jag fyller 29 nu i mars
    Asereht skrev 2011-01-14 20:15:50 följande:
    Jag är glad att jag valde att köpa Frog. Man behöver inte oroa sig för det där med glidande öht.
    men jag har inte hört någon som haft glidproblems med gamla......
    Och eftersom både jag och K är rätt långa så känns det bra med ställbart handtag.....
    men jag ska nog hinna pröva frog oxå förhoppningsvis
    Och att få tg i en denimfrog värkar Omöjligt eftersom varken du eller Kavat vill sälja till mig....
    och frk s har uppfostrat mig att jag ska köpa vagn med den klädsell jag vill ha, att det är den lönsammaste affären. Och i buggans FAQ/FQA(mins inte vad det står för?!) står det att det oxå kan vara svårt att få tag på reservdelar till frogen då den utgått här i Europa... men sedan hörde jag att man kunde flirta med kidz och köpa ny frog därifrån o då kanske dem även kan fixa reservdelar....
  • Tant Pruselius
    Nifelheim skrev 2011-01-14 20:37:45 följande:
    Vet du Pruss?? Jag har en denim-klädsel i min klädkammare
    GAAAAAH!!!! det säger du NU
    Ligg och sitt???
  • Tant Pruselius
    Nifelheim skrev 2011-01-14 20:39:31 följande:
    Bara sitt, men toppset också
    *andnöd* slänger blick på Frk S......hur ska jag tänka NU?! Vad göra?
    Kan man slänga över handtaget på frogen oxå och få de stora hjulen fram?
  • Tant Pruselius
    Nifelheim skrev 2011-01-14 21:44:33 följande:
    Ja precis, det är den ju.

Lindadjo: Haha, nejdå jag TROR att Pruss egentligen helst vill ha en cam.
    Lindajo - du är ju "lovad" ases groda hur många ska du ha?! Men det är nog som Nif säger.... jag ska pröva camen så ta och köp Nif (så kan hon bespara sitt hjärta och få ha kvar sin denim klädsel) så kan du ju lova att om du ska sälja grodan så kan du ju höra med mig först ?! Om inte nif vill ha den dealen
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11