Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

då blir det en tripp till lindex efter doktorn i dag då?

På jakt efter lurvar, om Frk S lilleman har 9 så har jag ju 2 till godo

• Tant Pruselius
    Asereht skrev 2011-01-18 09:14:43 följande:
    *ha ha* Hinner era barn använda alla? Vi har typ en/två fleecar, en softshell och en vanlig skaljacka till vardera och vi hinner knappt använda alla. Det som används mest är vindfleece och skaljacka. Fast minsteman skulle ju behöva en lurv för han har växt ur den vi hade i höstas.Synd bara att jag inte kommer iväg på någon affär förren möjligen till helgen, kanske.
    vilken färg och stl vill du/ni ha? kan kolla om jag kommer till ett L under em/kvällen..
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2011-01-18 09:41:46 följande:
    Du  med förstås. Har du hittat någon vagn än?
    jaaa... eller jag har en på G en Cam med gamla chassit i denim med ligg/sittdel och en extra denimsuffla och vinterhjul... och det bästa var att hon hade ingen bråska att bli av med den så efter löning så flyttar den hit...
    nu flirtar jag med morfar att han ska sheppa in lite stålares
  • Tant Pruselius
    passau skrev 2011-01-18 09:47:21 följande:
    Ingen mer rea på lindex idag så stanna hemma på vårt ena kort gick det in 136 spel, på det andra 50 typ så d beror på vilka spel, men om ni får alla på cd så kan man ju byta allt eftersom dock försvinner ju d som spelats innan om man tar bort spelet från minneskortet men d e väl i-landsproblem jag har en del Mario många tjej-spel och lite krigsspel till pappa och strategispel till mamma
    trist!
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2011-01-18 09:48:35 följande:
    Idag fyller min dotter 19 år!
    Grattis till unga fröken D och till unga mamman !!! {#emotions_dlg.flower}
  • Tant Pruselius

Jag är hungrig som en varg idag - vill ha mannagrynsgröt, fritieradklyft/kulpotatis med ajoli, rödlök, halloumiost med balsamvinäger, soltorkadet tomater och lite couscous på det ! NU!!!

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11