K*B*N, pratar del 11
Och ska du släppa denim så ska du höra här ok!?
Och ska du släppa denim så ska du höra här ok!?
Körhårt Nif, vad har man bra (snygga?!) grannar till annars . Har någon här kört el trehjuling? mobil.blocket.se/goteborg/Emmaljunga_Cangaroo_31473927.htm&w=3
Ja vi får hoppas att E får besök av herr John blund tidigt ikväll
Fy så läskigt Nemia. Men precis som nif och korren så ska man hålla extra uppsikt under sömn och liknande...
Godmorgon ! Nemia - hur mår ni? Inattas har det snöat en nedrans massa tung blötsnö.... Jag vill ha barmark nu-vill köra bee
Passau-låter som en fullspäckad dag... Vi har inga större planer, vi får ta det lite som det kommer under dagen.... Tuva har utan att underdriva det minsta snackat non stop sedan hon slog upp sina två blå vid tio i åtta i morse ... Så det är underhållning på hög nivå, 2 trötta föräldrar och ett överskottenergi barn.
Här var det tyst som i graven idag.... Vad har ni för er? Jag har spenderat fm med att måla lite grejer vita, tvättat och hängt flera ton med tvätt. Nu tar jag min 2 manna (tuva och K) och åker ut till gymnasievän och hennes familj på sen lunch och fika. Att dem har en liten bebis som kläcktes i slutet av oktober är ju extra bonus
Ja nu hoppas vi på lite grann-utdelning för nifs del. Jag var lika som Maja när jag var liten, mina systrar var tvärtom riktiga hemma råttor...