K*B*N, pratar del 11
Nifelheim skrev 2011-01-21 11:59:29 följande:
LIVSFARLIGT att åka ner på stan. Jag fick också ett sms från Lindex för en stund sen... Tog mig ca 15 minuter och tre butiker att bränna 2000 kronor 
På Pop köpte jag inte mindre än TRE windstopperfleecar. TVÅ till mig och en till Elric. Jag tror inte att jag har behov av två, men den turkosa VILLE jag ha och den svarta var så billig. Jag har dessutom redan en, men den ska nog säljas nu för jag har stört mig sen jag köpte den på att den har för korta ärmar för mig.

Ekorrfamiljen skrev 2011-01-21 12:00:32 följande:
Lindex - here I come! 
Asereht: Jag läste och chockerades.. Sen såg jag att du skrivit från fånen.

*hoppas också på en töis den här gången, jag är också i minoritet*

Asereht skrev 2011-01-21 13:04:29 följande:
Vi hann vara på förlossningen i hela 8 minuter innan det var färdigt. Då åkte vi ändå in direkt när värkarna började. De kom med tre minuters mellanrum från start, när vi var framme vid fl så var det mindre än en minut mellan. Jag har förvarnat maken om att jag måste gå på stan imorgon.

sarahl skrev 2011-01-21 13:36:41 följande:
Ekorren- vilket skit på lindex. Jag köpte dock fixk termo byxor i strl 110 till Oscar för nästa vinter. men hade velat ha den petrolblå jackan oxå men den var inte på rea! 
Så om någon i tråden ser en petrolblå fix vinterjacka i 110 på halva reapriset så kanske man kan få hjälp!