Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

K*B*N, pratar del 11

Nifelheim skrev 2011-01-21 11:59:29 följande:
    LIVSFARLIGT att åka ner på stan. Jag fick också ett sms från Lindex för en stund sen... Tog mig ca 15 minuter och tre butiker att bränna 2000 kronor Förvånad

På Pop köpte jag inte mindre än TRE windstopperfleecar. TVÅ till mig och en till Elric. Jag tror inte att jag har behov av två, men den turkosa VILLE jag ha och den svarta var så billig. Jag har dessutom redan en, men den ska nog säljas nu för jag har stört mig sen jag köpte den på att den har för korta ärmar för mig.
    Hejja! Thats my girl ! *hajfajvar*
    Ekorrfamiljen skrev 2011-01-21 12:00:32 följande:
    Lindex - here I come!

Asereht: Jag läste och chockerades.. Sen såg jag att du skrivit från fånen. Föda!! Jag är också lite rädd att inte hinna in nästa gång. Hann vara på fl 1h och 20 min med Vendel och sen krympte det till 39 min med Vemund. Om vi får det huset vi tittat på så har vi en halvtimmes bilresa till förlossningen, mot max 10 min nu. Jag kommer ju att kasta mig i bilen vid första värken typ.

*hoppas också på en töis den här gången, jag är också i minoritet*
    Asereht skrev 2011-01-21 13:04:29 följande:
    Vi hann vara på förlossningen i hela 8 minuter innan det var färdigt. Då åkte vi ändå in direkt när värkarna började. De kom med tre minuters mellanrum från start, när vi var framme vid fl så var det mindre än en minut mellan.

Jag har förvarnat maken om att jag måste gå på stan imorgon.
    hurre ni ni era skryt föderskor NU ska vi inte hålla på så....här tog det 7! timmar innan hon ploffade från det att vi kom in
    sarahl skrev 2011-01-21 13:36:41 följande:
    Ekorren- vilket skit på lindex. Jag köpte dock fixk termo byxor i strl 110 till Oscar för nästa vinter. men hade velat ha den petrolblå jackan oxå men den var inte på rea! Gråter

Så om någon i tråden ser en petrolblå fix vinterjacka i 110 på halva reapriset så kanske man kan få hjälp!
    *lägger på minne* Jag ska på minst 2 lindexar tomorrow!
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2011-01-21 20:46:38 följande:
    Prus - Första brukar ta lång tid, min första tog hela 2 1/2 timme från vattenavgång till klart. .

Zasata - Jag har ju haft EW och varit väldigt nöjd. Vad vill du veta? Även Angel har haft EW och varit nöjd.
    {#emotions_dlg.djavulsk}Tungan uteFlört
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2011-01-22 17:26:31 följande:
    Såg toppen ut och helt rätt pris
    bra bra, då blir det den visst hade du haft en sådan till maja när lilleman va liten?
  • Tant Pruselius

Snart upp för frukost, sedan lite marknära tjänster, sedan åka och handla ståbrädan, efter det4års kalas... Sedan är det lugna gatAn

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11