K*B*N, pratar del 11

Och de här pannierväskorna är verkligen inte snygga men väldigt praktiska på en sulky som tippar lätt. Borde vara lätta att sy själv *klurar* Går inte klistra in bilderna
http://www.hamsterbags.co.uk/
Jag gillade inte heller hangbagen även om principen är bra.
Nu står det en väldoftande Taco-paj i ugnen, resterna från igår. Tyvärr fanns det ingen Ruccola när min man handlade och han tänkte inte på att köpa någon annan sallad istället så vi får äta paj och rivna morötter
Princepesa: ohhh, du kvalar ju lätt in som barnvagnsnörd! Jag tror inte heller att en vagn är nog men om jag måste säga en enda vagn som skall fixa de kriterierna så skulle det nog bli en Teutonia S4. Fast gärna komplettera med en danskvagn också, älskar dem! Stora barnet får ju lätt plats också. JAG får ju nästan plats för tusan Var i Danmark har du bott? *nyfiken*
Härligt Lindadjo! Nu hålls det minst tjugo tummar här i tråden för att det kommer att fortsätta att fungera . Och att allt springande gör dig alldeles slank med en liten smäcker kula till våren
Två månader? Det var ju nyss du gjorde mkp Vi får nästan upprätta en BF-lista så att vi kan planera en trådträff på bästa sätt
. Vad säger ni, skall vi göra ett allvarligt försök att träffas till våren?