Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

K*B*N, pratar del 11

Tant Pruselius skrev 2011-01-10 20:44:42 följande:
    kan man kanske ha mjuklift i den+ då kan jag ju ha den istället för syskonvagn
    Det brukar på sin höjd vara ett blygsamt viloläge i de där cykelkärrorna. Eller Nif?
  • Fröken Småland

Jag var inne på KappAhls hemsida nu och funderar på de här plaggen till Maja. Tycker ni inte de passar perfekt till en sjuåring?

• Fröken Småland
    Tant Pruselius skrev 2011-01-10 22:17:44 följande:
    Frk S - Nu har jag vart inne i ditt galleri (rena vagnsporrsida ju ) Du har ju haft 2 grodor? bor ingen kvar? (vet att nif har den ena i garderoben) men den andra?
    Nif och Asereht har koll. Inget är kvar förutom några filtar och den egensydda Frogklädseln. Och så Bee förstås men jag har inga extra suffletter till den
  • Fröken Småland
    Jessika82 skrev 2011-01-11 08:13:41 följande:
    Då är jag oxå normal..... Har 2 extra klädslar till singen ..... Funderar om jag ska sy någon mer....
    Nej, nej, nej lilla gumman. Två extra klädslar är inte normalt, kom igen när du har fyra eller fem. Men alla är barn i början *tröstar*

• Fröken Småland
    passau skrev 2011-01-11 08:15:14 följande:
    Äter nybakade bullar...
    Åååh, vad gott! Själv knaprar jag Äpple för nu har jag (återigen) inlett kalorikampen Död. Så förbered er på seriös shopping, jag blir alltid galen när jag skall snåla på mat och godis {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Fröken Småland

Lindadjo: Jag har hört om många som får konstaterat orealistiska datum på tidiga VUL. Jag har för mig att det förklaras med att foster kan vara lite olika storlekar i den tidiga åldern, så jag gissar att du blir framflyttad igen när du varit på RUL. Däremot kan det vara idé att be om ett extra UL runt v. 12 för att göra en säkrare datering. Mest för möjligheten till att avbryta om det värsta visar sig vid RUL, vilket ju annars kan vara för sent om du är i v. 21 istället för 19 eller när det nu är man gör RUL.

Men grattis till att det är skarpt läge och för att du fått tjuvkika

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11