Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

K*B*N, pratar del 11

passau skrev 2011-01-13 08:24:52 följande:
    Jag är Fl till 1/2 å har sen 3+1 mån betalt från gamla men jag var där igår en sväng... Ska bokföra för ett nytt företag... Inte alls vårdrelaterat men d e anställningsstopp här å sen hade d inte funkat med kväll/natt/dag jobb då maken är borta en del med kortvarsel... Å jag funkar inte att blanda tider så å här kan man inte välja att inte jobba natt å nätterna är värda lika mkt som dagarna så man jobbar heltid på natten med 36h/v tror jag=vrak... Så tills jag läst vidare blir d kontorsjobb vilket jag trivs med ifs
    Det låter ju bra att du är multimodal Vad vill du plugga mer?
  • Fröken Småland

Igår och idag har jag suttit och kollat på mina kursares filmtentor. Vad kul det är att se alla andra spela in sig själva och vad hemskt det är att se sig själv!

• Fröken Småland
    Tant Pruselius skrev 2011-01-13 14:39:40 följande:
    Behöver tips på ståbräda och bilstolsadapter+babyskydd som passar på vingmutter chassi
    Kolla FAQ i TS i Bugabootråden
  • Fröken Småland
    zasata skrev 2011-01-13 14:36:51 följande:
    Blä tänk om vi blir sjuka?! Kan du inte fota vagnen för oss?
    Det blir ni inte den här gången heller. Hur mår Ebba i halsen nu? Vilken vagn skall fotas?
  • Fröken Småland
    zasata skrev 2011-01-13 15:07:28 följande:
    hur är bloggadressen med alla barnvagnar.. kommer fan aldrig ihåg namn...
    googla på Nemia så tror jag du hittar den
  • Fröken Småland

Prus: jag kom på att jag ju har kvar alla parasoller ifall du är intresserad. Men de är i varierat skick och jag vill inte skicka, vill att köparen gör en egen bedömning först. Tycker parasoll lätt blir så fula och svåra att få rena om de fått en liten fläck eller skavank.

Finns många färger så säg till om någon är intresserad (och vi skall träffas).

• Fröken Småland

Igår var jag och barnen och badade och vi tog med två av brorsans flickor, 9 och 11. Elvaåringen har utvecklats en del på senare tid och det observerade lilleman för när vi satt i bastun så kläckte han ur sig: "Nämen Anna, du har ju stora tuttar"

Som tur var blev hon mer stolt än generad. Lilla gumman Hjärta

• Fröken Småland
    Nifelheim skrev 2011-01-13 18:32:49 följande:
    Då gissar jag att min groda får vandra vidare på annat håll?
    Haha, du skrev ju häromdagen att du inte ens bestämt dig för att sälja Pruseluskans bebis lär ju börja förskoleklass innan den kommer ut på Blocket
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11