Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

K*B*N, pratar del 11

Förresten: byxor till lilleman köper jag alltid på Lindex (velour), och muddjeansen på HM (han har måååånga). Maja använder bara tights och det köper jag också på Lindex, t3b2, perfekt. Hoppas på att det kommer lite härliga pastellfärger på tights snart, hojta till om ni ser det så skall jag beställa för det har jag lovat Maja Kyss

• Fröken Småland
    Asereht skrev 2011-01-14 11:03:22 följande:
    Jag fick just ett mail om en auktion på T. Jag har i annonsen angett fraktpris med Posten som kostar 80 kr pga paketets storlek/vikt. Personen som mailade undrade om jag kunde skicka varan med Schenker för 37 kr om h*n tar den på köp nu.

Eh, jag kan liksom inte välja vad det kostar att skicka. Fattar inte riktigt vad h*n menar, går jag in och kollar kostnad med Schenker (har aldrig skickat med dem eftersom det är lite off för mig att få dit grejor) så gör paketets storlek/vikt att jag får ett pris på 62 kr och det med Traderas rabatt.

Nu vet inte jag hur det funkar när man skickar saker med schenker men jag tvivlar på att jag får lämna in och betala mkt mindre än vad det kostar, det går liksom inte undgå att det är ett rätt stort paket.
    Asereht: jag inboxar dig!
  • Fröken Småland
    Asereht skrev 2011-01-14 11:10:41 följande:
    Men WHAT! Nu fick jag ett mail till där samma person skriver "jag har just köpt din klädsel, skicka den med Schenker för 37 kr". Varför råkar jag ut för sånt här för! *trött*

Jag har just kollat upp priset för varan vilket eligt rabatt via Tradera går på 62 kr. L 50, B 40, H 18, V 3,3. Enligt kampanj.tradera.com/frakt/schenker/ blir det 62 kr så varför skulle jag skicka för 37?
    Kolla mitt mail innan du skäller ned köparen
  • Fröken Småland
    Kavat skrev 2011-01-14 11:13:47 följande:
    och nu vill jag med ha!
    OK, jag skriver till dig också men sen vågar jag inte till fler för då blir jag garanterat avstängd för spam.

Innehållet är ungefär att det går att chansa på storlekarna.
  • Fröken Småland

siggeojuno hade bra priser men där fanns inget jag ville ha i mina storlekar. Lillabebben hade ju bara bebiskläder, har du en bebis eller? {#emotions_dlg.djavulsk} *morrar avundsjukt*

• Fröken Småland
    Asereht skrev 2011-01-14 11:46:37 följande:
    Såg du svaret på svaret? *s*

Jag har inte fått någon respons på mitt mail från köparen än. Först fick jag fyra mail på 10 min och sedan blev det dödstyst. Vi får väl se vad det blir för respons.
    Jupp, har svarat på svaret på svaret

Men nu drar jag till staden för lite ärenden. Ses!
  • Fröken Småland
    Tant Pruselius skrev 2011-01-14 17:09:59 följande:
    Så nif är vår största vagns-hallick

festligt med den silvergråa rb

Är det här verkligen det nya chassit?tycker mig inte se några snappfästen....
    Nope, det där är det gamla chassit. Den är för dyr!
  • Fröken Småland
    Asereht skrev 2011-01-14 19:41:49 följande:
    *he he* Eller hur! Men med ålder kommer visdom.
    Oh yes vilka kloka gamla gummor vi är! *stoppar in löständerna och hämtar rollatorn*
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11