• sarahl

K*B*N, pratar del 11

Asereht skrev 2010-11-29 15:21:06 följande:
    Sarahl, kan du inte hitta något billigt mindre men vändbart?

Personligen skulle jag inte kunna tänka mig att ha A framåtvänt ännu. Av flera orsaker. En av dem är hur han reagerar på kall vind i ansiktet, han får panik ock kippar efter andan. Låter som han storknar och får andningsproblem.

Men det finns ju många som kör så även om jag inte skulle vilja det. Jag skulle nog försöka hitta ett bättre alternativ.

Säger inte att du är en dålig mamma för det.
    gotlands utbud på vagnar till bra pris är ju inte den sxtörsta tyvärr!
  • sarahl

här har vi varit uppe sen kl 3. Oscar är så nedrans förkyld o slemmig i halsen att han kräks. BLä! Så nu sitter vi o se Nasse! Jag hoppas för mitt liv att det inte är nå magsjuka! Men det verkar bara vara slem som kommer upp.

• sarahl

hej flickor. vilken julstress! men snart är alla klappar klara men här hemma är allt upp o ner. på lördag ska vi på bröllop. på söndag blir det julröj här hemma, o ut o hugga julgran.imorgonkväll ska vi baka pepparkakshus.

på julafton skall jag o en granne byta tjänster. alltså vara tomtar hos varann, jag har inga kläder o ingent skägg, har ni nå tips! vill vara en fin tomte....

• sarahl
    Tant Pruselius skrev 2010-12-16 09:32:38 följande:
    har du sett mitt inbox?*tjatar*
    Kollar det, jag har nog missat!
  • sarahl

Har nu kollat tyvärr verkar den klädseln vara till en freeway. Det står inget på klädseln men när man googlar så skiljer sig klädseln vad jag kan se på lilla hålet där spännremmen till bältet går. o min överensstämmer med freeways. klädseln är helt ny o grå/svart

• sarahl

Pruselius- om den nu passar, är du intresserad då?

• sarahl

jättefint julkort! o härligt med alla kommande bebisar.

Här är det inte lika härligt, HELA familjen är dunderförkylda! Jag måste bege mig o handla julmaten ikväll o imorgon de sista klapparna!

Någon som har tips på hur man får förkylningen att ge med sig!

• sarahl

en liten fråga så här i bråda dagar. på julafton kommer tomten hit! men jag är lika osäker varje år. Vi kommer ha en julklapp var till barnen i säcken o kan inte bestämma mig ifall de skall stå från tomten på dom eller från mor o far!

hur gör ni?

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11