• sarahl

K*B*N, pratar del 11

Ekorren- vilket skit på lindex. Jag köpte dock fixk termo byxor i strl 110 till Oscar för nästa vinter. men hade velat ha den petrolblå jackan oxå men den var inte på rea! Gråter

Så om någon i tråden ser en petrolblå fix vinterjacka i 110 på halva reapriset så kanske man kan få hjälp!

• sarahl

*Var det någon som sett den pertrolfärgade fix jackan i 110 för halva reapriset tro? Jag vill väldigt gärna ha den till nästa vinter, men bara till rätt pris såklart!

• sarahl

är det någon som åker till ett lindex idag o kan kollla efter den petrolfärgade fix jackan i strl 110, el 116 o även gärna den rutiga fixoverallen i 86 el 92, o kan tänka sig köpa o skicka mig! Men bara om det är halva reapriset!

• sarahl

ingen som har en fleeceoverall i strl 80 till övers Drömmer

• sarahl

Passeu- Jag är nog sugen på overallen, vad blir frakten! Har en tuff månad, denna gång. ropade dessutom in en overall på T igår!

• sarahl

passau- det är jag som är intresserad av windfleecen från kappahl. vet du vad frakten blir?

• sarahl
    passau skrev 2011-01-27 09:22:26 följande:
    Ase har redan tingat vindfleecen dessvärre... Ångrar hon sig säger jag till...
    jaha, det hade jag missat! jaja det gör inte så mycket jag ropade in en overall på T igår så vi klarar oss nog ändå!
  • sarahl

Är det någon som har nå bra sovtips! Vi är helt slutkörda i familjen här över att anton sover som en kratta. Han sover ganska bra i sin säng, men så fort ikommer o lägger oss så vaknar han i stort sett, över i vår säng, sen skall det knölas o bökas. Vatten funkar inte, utan han ska ha välling. 2-4 ggr per natt.

vi går som i dvala, nu funderar vi på att dela på oss o ha olika sovrum, o sova varannan natt med Anton. Men det känns inget vidare.

ingen v de andra grabbarna har gjort på så vis, o vi blir bara mer o mer irriterade för varje natt som går.

Häromnatten hade jag utbrott över hur dum jag var som skaffade ett barn till, hur less jag är på att inte få sova, o att jag inte orkar ta hand om mina barn.

Jag o Maken skulle behöva en STOR paus från våra barn! Det känns inte som jag ger dom så mycket kärler jag borde, även om jag älskar dem över allt annat. Men nu blir mest tjat o gnat på dom!Gråter

• sarahl
    passau skrev 2011-01-28 14:06:04 följande:
    avskräckande exempel...
    hade SF 43 en vecka innan bilderna... var liiiite mindre med S, här blir inga fler för då kommer jag spricka...
    kvällen innan vattnet gick

Shit, vilken mage. Jag var nog iof i klass med den när jag fick anton, Tyvärr har jag inte ett enda kort på magen med honom, Men din mage ser nästan transperant ut mitt fram ju, var bebis stor?
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11