Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

K*B*N, pratar del 11

Asereht: Förvånad Förvånad Förvånad 

Fy sjutton vad läskigt, men hoppas att det var grand finale och att mardrömmen äntligen är över!

~~~~~~ Ladda ned Counting Cars till din iPhone ~~~~~~
  • Fröken Småland
    Asereht skrev 2011-01-20 08:30:41 följande:
    Riktigt äckligt! När jag kom upp så sa maken att nu ser det ju ännu värre ut, du måste ringa doktorn idag. Jag kollade mig i spegeln och den där lilla gulaktiga ploppen/bubblan stod ut en hel cm och plötsligt så bara vällde det fram. *ryser*  Hade jag legat kvar i någr aminuter till hade jag haft hela kudden full. *bläääää*
    Men alltså allvarligt talat: det måste ju ha varit minst en deciliter var i den där jätteknölen! Kräks
  • Fröken Småland
    Nifelheim skrev 2011-01-20 10:01:25 följande:
    Acta! Eller ja, förmodligen skippar jag babyskydd helt, men OM jag skulle ha ett skulle jag ha acta igen
    Hur skulle du lösa det med en nyfödd och vanlig bilstol?
  • Fröken Småland
    Nifelheim skrev 2011-01-20 10:17:12 följande:
    Hur? Hi-way är godkänd från födseln. Får man inte en yttepyttemini på under 3kg så funkar det kanonbra (om man inte har behov av att kunna bära runt på bebisen i typ babyskydd alltså). Elric var en sån tjockis att jag nästan aldrig bar honom i babyskyddet ändå, lyfte ur honom och la i vagnen istället.
    Tant Pruselius skrev 2011-01-20 10:11:08 följande:
    vad skulle du ha i stället? vad kan man ha istället? vad har jag missat?Skäms
    Men den verkar så omysig för en spädis? Och alldeles för dålig lutning? Obestämd
  • Fröken Småland
    Ekorrfamiljen skrev 2011-01-20 11:01:18 följande:
    Asereht: Stackars, men hoppas att knölen ger med sig nu då!

Nu ska jag till lägenheten och förhoppningsvis packa ner det sista så det kommer ut och jag kan börja städa. Kul med fogarna bara - inte!
    Den är alltså uppsagd? Då har du ingenstans att smita när du är sur på Vipera
  • Fröken Småland

Igår eller idag läste jag någonstans att om man handlade reavaror för 1000 kr så fick man 30 % rabatt på ett ordinarie plagg. Var var det för någonstans? Inte Polarn va?

• Fröken Småland

Alltså, allvarligt talat: Polarns hemsida är så trög så det är inte klokt! Har försökt göra en beställning i över en timme nu och det är nästan inget som funkar

• Fröken Småland
    passau skrev 2011-01-20 12:25:46 följande:
    D va väl längesen du beställde fr s? *förvirrad*
    Har hittat massor mera {#emotions_dlg.djavulsk} Det var precis en sån här kläder-för-hela-året-rea som jag väntat på...
  • Fröken Småland
    Kavat skrev 2011-01-20 13:01:09 följande:
    veras hus?
    Det var det nog! Tack
  • Fröken Småland
    Tant Pruselius skrev 2011-01-20 13:58:40 följande:
    Asereht skrev 2011-01-20 13:41:03 följande:
    Håller med om pops hemsida, jag gav upp.
    me too

På söndag ska vi på 4års kalas till kusinens 4åring - Blixten Mcqueen (felstavat) är idolen, tips på present?!
    Påslakanset?
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11