Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

K*B*N, pratar del 11

Shit, nu fick jag många popularitetspoäng

Hoppas nu bara att allt blev rätt, skall kolla på det när kottarna slocknat ikväll. Jackorna kostade 199 i alla fall, återkommer om fraktkostnad då det varierar beroende på storlek. Alla jackorna ligger runt 250 gram och på gränsen till skrymmande men som sagt; jag återkommer.

~~~~~~ Ladda ned Counting Cars till din iPhone ~~~~~~
  • Fröken Småland
    Tant Pruselius skrev 2011-01-26 11:45:36 följande:
    Vad tog du sj för jackor, färger och stl? *nyfiken*
    Lilleman får regnbåge i strl 104, 116 och 122 och Maja fick en råååsa De var ju inte snorbilliga men riktigt fina tycker jag, faktiskt snyggare färgställning än Molos om ni frågar mig. Liiite lite blekare men ändå klara och vackra färger Hjärta
  • Fröken Småland
    Thulo skrev 2011-01-26 12:50:12 följande:
    Glömde skriva att det var bilstolsadaptern jag undra över om den passa till Frogen
    Nu vet jag inte vilken bilstolsadapter du menade men alla Bugaboos bilstolsadaptrar passar på både Cameleon, Frog och Gecko
  • Fröken Småland

Så här såg det ut på Ge-Kås idag

Och så här såg crazy bag ladys vagn ut (obs jackorna är inte alls så bleka och fisiga som på bilden)

• Fröken Småland

Jag fixar allt med vägning och skickning ikväll, promise. Är själv med barnen så de måste få lite uppmärksamhet också tydligen

Jag kom till Ge-Kås vid 08.20 ungefär (tjugo bilar på parkeringen kanske) och var kvar till nästan 12 och då satt de i kassan och tävlade om kunderna. Seriöst alltså, de satt och väntade. Angående det imponerande antalet jackor: jag förekom hon i kassan med att säga något i stil med: "Gud vilka fina jackor, alla kompisar ville att jag skulle köpa till dem också". Fast det kändes som en dålig lögn eller nåt för vem har så många kompisar som köper så många likadana jackor?

Förresten; nästa gång jag åker skall jag ställa mig på det där krysset och moona till er i webkameran

• Fröken Småland
    Lindadjo skrev 2011-01-26 20:07:11 följande:
    Nu börjar jag allt bli rund om magen

Wow! Kan inte folk på jobbet se det nu?
  • Fröken Småland

Nif: När jag kollar på din 116-jacka tycker jag den ser våldsamt stor ut. Min lilleman passade fint i sin 104, med lite växmån t o m. Vill du att jag skall mäta 116 och 110 i ärmar och rygg och se vilken du helst vill ha? För min del spelar det ingen roll vilken som ligger i växa-i-lådan till lilleman 

• Fröken Småland

OK, packat och vägt *torkar svetten ur pannan*

Prus: 36 kr Posten, 40 kr Schenker
    Zasata: 36 kr Posten, 40 kr Schenker
    Angel: 48 kr Posten, 40 kr Schenker
    Nif: 48 kr Posten, 40 kr Schenker (har inte packat din jacka ännu ifall du vill att jag mäter)
    Asereht: 48 kr Posten, 40 kr Schenker
    Ekorren: 60 kr Posten, 40 kr Schenker
    Kavat: 60 kr Posten, 40 kr Schenker

Nu får ni bestämma logistiken själva, alla paket lämnas imorgon men Schenkers paket går iväg fredag morgon från ombudet och tar 3-4 dagar.

Inboxa mig hur ni vill göra så svarar jag med kontonr till er som inte har. Ni som har: please leta reda på det så att jag inte riskerar att bli spärrad för spamning i onödan.

• Fröken Småland
    Nifelheim skrev 2011-01-26 20:46:26 följande:
    Ja, hemskt gärna Din lilleman såg ju inte ut att vara så mkt mindre än min.
    *går och mäter*
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11