Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

K*B*N, pratar del 11

Tant Pruselius skrev 2011-01-24 17:33:29 följande:
    *hejar på ekorren* du är duktig du! På söndag blir det vagnsaffärsavslut (förhoppningsvis) Skulle ju ske nu på torsdag men K har innebandy då och det gick tydligen inte att skippa för att hämta hem "en vagn"... Hmmm ... Jag påpekade bestämt att det inte är vilken "en vagn" som helst , han var lika oförstående trots uppläxning...
    Oooooh, snart är det dags! *slår ihop händerna och hoppar lite av förtjusning*

Du kommer älska den! Hjärta
    ~~~~~~ Ladda ned Counting Cars till din iPhone ~~~~~~
  • Fröken Småland

NU tjejer... skall jag gå ned och äta nybakt bröd Hjärta Min man jobbar andraskift den här veckan så då får man hitta på något kul med barnen så de inte saknar pappsen för mycket. Baka = kul

• Fröken Småland
    Tant Pruselius skrev 2011-01-24 17:50:05 följande:
    Andraskift- hur funkar det? Borta länge? Gott med nybakt bröd, bregott är då ett måste och gärna hushållsost
    Han jobbar mellan 14-22.30 må-tors. Första gången på många år som han jobbar skift och det var mycket gnäll och ömkan innan han kom iväg. De har väldigt mycket på jobbet just nu och alla "gamla" måste skiftas om att jobba med de nya.

Japp, en halv limpa med Bregott i magen nu, inte så klokt men herregud vad gott! Helst äter jag utan pålägg, bara smör Hjärta
  • Fröken Småland
    Nifelheim skrev 2011-01-24 18:56:27 följande:
    Alltså jag vet inte tyvärr. Skulle hemskt gärna vilja, men det kräver liksom att det funkar tids och pengamässigt
    Kanske jag kan parkera husvagnen i Kavats trädgård så kan du bo där med mig Nif
  • Fröken Småland
    Kavat skrev 2011-01-24 19:16:10 följande:
    Såg inte ditt inlägg förän efter jag postat. Du får inte försvinna från tråden sådär så man glömmer av dig Hjärta Känns som du har annat för dig än oss??? Drömmer 
    *fattar inte* Drömmer
  • Fröken Småland
    Thulo skrev 2011-01-24 19:26:17 följande:
    En Gecko med ligg och sittdel, vinterhjul, regnskydd och skötväska Är 1500:- ett bra pris? Den är solblekt. Visst har en sån ingen bumper? och inte är det sånt chassi som kan glida?
    Tja, det beror på hur solblekt den är och hur känslig man är. Men spontant tycker jag att det är ett riktigt bra pris med de tillbehören. Vinterhjul inbringar 500-600 kr och skötväskan 200 kr kanske om den är original. Den saknar bumper - ja. Och chassit kan inte glida. Jag skulle definitivt kollat på den om jag var som du. Går ju alltid "hotta" den med en Cameleonsufflett och överdrag och köpa en ny varukorg.
  • Fröken Småland
    Tant Pruselius skrev 2011-01-24 20:21:43 följande:
    se vilket bugga-proffs du gjort mig till

"I have created a monster!"
  • Fröken Småland
    zasata skrev 2011-01-25 07:55:42 följande:
    ni som har koll, när man ger barn kortison, vad är bivärkningar, och av pencilin
    Ingen aning om kortison men penicillin brukar slå ut magen.
    Thulo skrev 2011-01-25 08:21:25 följande:
    Men på Geckon kan man ha Aktas babyskydd på den?
    Jadå, kolla in i Bugabootrådens FAQ för mer detaljerad info om babyskydd och Bugaboo.

http://www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11