Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

K*B*N, pratar del 11

Angel: det borde vara från mig, Zasata har fått sin jacka idag

Riski: vi hoppas på att allt kommer att bli riktigt bra för dig!

• Fröken Småland
    Nifelheim skrev 2011-01-29 07:31:28 följande:
    Idag fyller min lillskrutt hela 4 år.
    Ofattbart att det är så länge sen man låg där på förlossningen och hade ont.

I alla fall har han sett fram emot födelsedagen väldigt länge och 00.13 i natt ropade han först försynt: "Mammmaaa, har du glömt mig?" och sen "mammaaaa, ska du inte komma och sjunga nuuu?". Ehm... nej det hade jag ju ingen större lust med så dags, så han fick sova ett par timmar till i min säng innan det var dags

Idag blir det släktinvasion. 25 pers. räknade jag ut att vi skulle bli och jag bor i en pytteliten trea på 62kvadrat :/ Nåja, finns det hjärterum så finns det stjärterum
    Grattis Nif och lille store E! {#emotions_dlg.flower} {#emotions_dlg.flower} {#emotions_dlg.flower}
    ~~~~~~ Ladda ned Counting Cars till din iPhone ~~~~~~
  • Fröken Småland

Nif: Hur går det med tummen? Och kom ihåg att du måste redovisa rätta svaret på matteuppgiften!

• Fröken Småland

Riski: härligt med ny medicin, synd att du inte fått den innan kan man tycka

Gaaah, Maja har en kompis här och leker. För en stund sedan klagade hon på ont i magen och illamående, tydligen hade hon känt av det redan i morse men sa inget till sin pappa utan kom hit istället {#emotions_dlg.djavulsk}. Imorgon skall jag åka till Falun på obligatorisk träff i skolan och det gör jag bara inte om någon i familjen är magsjuk. Själv räknar jag inte med att få magsjuka då jag tror *peppar peppar* att jag är immun. Vi hade värsta omgången för knappt två år sedan och då skötte jag om mina tre kräkande familjemedlemmar samt min mamma som låg utslagen i sitt eget hus och även där fick jag tömma kräkspann och sånt. Pappa som bodde hemma då fick åka på tillfälligt vårdhem men han och jag blir aldrig magsjuka av någon anledning.

• Fröken Småland
    Riskiflickan skrev 2011-01-29 10:54:23 följande:
    Fr. S: det är helt ny forskning som visar att man kan ta den fram till + tidigare kunde man inte det. Har fått en ny läkare som var med att forska fram det så hon vågar ge mig det.
    Ah, vad bra! Solig
  • Fröken Småland
    Asereht skrev 2011-01-29 16:40:45 följande:
    Vad är humant pris för en beggad bee/bee+?
    Jag skulle ge 2.500 för en äldre Bee, + har jag noll koll på då jag aldrig kolla Bugaboo varken på Blocket eller Tradera numera *inser att en era är avslutad*
  • Fröken Småland

VEM har vågat roffa åt sig Ekorrhuset?

Krya på sig alla sjuklingar! {#emotions_dlg.flower}

• Fröken Småland

Thulo: Härligt! Skall bli kul att höra vad du tycker Bara skötväska och vinterhjul är värda 700 kr och en åkpåse i original är värd 400-500 beroende på färg och skick. Så det var en riktigt bra deal!

• Fröken Småland

Thulo: Cameleon och Frog-klädseln passar inte på Gecko tyvärr. Men kolla med Kavat om hon vill sälja en, hon har två röda sittdelar till sin Gecko.

Nu drar jag till Dalarna. See ya!

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11