K*B*N, pratar del 11
Vill ni ha tips och råd så finns jag här, bara att fråga. Är ju mitt område..

Hur är tempen i träsket Nemia? Funderar på att åka dit framåt kvällen och doppa oss och Vendel. Alternativet är gropen utanför sta'n åt Follingbo till eller Blå Lagunen, men dit är det ju så långt.
Ser att ni pratar ledvärk. Min uppstod första gången när jag fick en "överdos" och allergisk reaktion på Kåvepenin. Sedan har jag haft ont i stort sett i varenda led, från bäckenet och ut till finger- och tåleder. Jag har passerat 26 med 7 år nu och har fortfarande lika ont. Bättre på sommaren och i värme, men det är ingen garanti alls. Vid stress blommar värken ut för fullt, oavsett temperatur. Nu fick jag ju Behepan och Folacin mot b-vitaminbrist (som KAN vara en orsak till värken) men ont har jag ändå, även om svaghetskänslan i musklerna försvunnit/blivit bättre.
Jag blev då inte bättre när jag var gravid. Det var första tecknet på att jag var gravid; jag fick en sån
värk i ländryggen och bäckenet.
Nemia: Tyckte du sa att du inte hade någon dubbelvagn när jag frågade för några dagar sedan..
Nej, nu ska jag gå och fylla på vattenflaskan för 50:e gången idag och se till att även småsorkarna får lite vätska i sig.
*kramar om passau innan jag rusar vidare*
Kavat: Drömde att du var och födde inättras!! Ingen sanndröm med andra ord? Tror absolut på pojke! Kul att du hade rätt om mängden kläder..
Ahaa.. Nä, jag menade dubbelvagn överhuvudtaget. Något som jag kan köra båda småsorkarna i samtidigt. Egentligen tycker jag ju att Vendel är för stor för vagn, men när man har bråttom eller ska långt är han inte så pigg på att gå själv hela vägen. Ståbräda har jag ju ingen som passar till Sing:en. Vi får se om syrran kan ta med sin vagn till ön nästa vecka annars är jag kanske intresserad.
Jag fick ångest av att se "Livet på bb". Speciellt att de klampar av navelsträngen så tidigt på barn som är medtagna. Just de har extra behov av det syrerika blodet i navelsträngen ju.
Sen störtlipade jag förstås när bebisarna väl var ute och låg där så fina och rosiga hos sina mammor.. *snyft* Å då är jag inte ens gravid.
Nemia: Åk in och kolla upp det imorrn tycker jag!! Jag är ju också superfumlig och tappar allt, men det beror nog på att jag varken har styrka eller klok känsel i fingrar/händer/armar!
Nemia: Vad söta de är! Jag känner att 3 veckor med Vendel kommer att vara på gränsen till vad jag pallar om han ska hålla på som han gjort senaste året.
Men, han är ju go och mysig emellanåt så jag hoppas att det väger upp.
Kavat: Vad trist med kläderna, hoppas omtvätten gör det bra igen!!
Fröken Småland: Svärmor hör dåligt och hennes inneboende bryter på thai. Det kan bli riktigt roliga diskussioner.
Asereht: Det är skönt att bara slappa också!! Passa på så länge barnen tillåter det. Nu har jag just sövt om Vemund för 17:e gången. Antingen är det hunden eller Vendel som väcker honom hela tiden så han inte får sova färdigt = gnällbebis och gnällmamma.