K*B*N, pratar del 11

Nu vill jag veta mer om Kavatbebisen!!! *nyfiken*

Suck, nu är jag riktigt sur på en kille som "lurade" mig att byta abonnemang till Tins mobil! Säljaren lovade att det bara var att byta till ett annat abonnemang om jag ändrade mig och sedan skulle jag kunna köpa en ny mobil och lägga upp den på delbetalning på abonnemanget. Döm om min förvåning och ilska när de ringde från Expert idag att Tins nya mobil kommit och jag inser att man inte kan delbetala via abonnemanget för det var typ 2 års förlängd bindningstid på det redan!!
Tin har ju förmodligen ADHD också och hade svårt att förstå när jag förklarade att jag var tvungen att öppna nytt abonnemang (som han inte ska använda, men för att kunna betala mobilen per månad) och då började han tjafsa med en trött och hungrig mamma om att han behövde mer månadspeng eftersom han betalar så mycket av sina saker själv (det är enbart mobil + abonnemang som jag betalat fram tills nu. Kläder, bio, och stora saker har jag alltid betalat, så han har fått köpa godis, läsk och småsaker han vill ha för sina 500:- och det tycker han är för lite..) MORR!! Don't argue with a tired mom!!
Vemund har fått ny skena idag iaf och Vendel har varit en riktig vandal när vi var på stan och sen nere och åt glass med min mamma och hennes sambo. Kanske förstår mamma att det inte är vi som är slappa, för hon lyckades inte heller få pli på Vendel eller lära honom räkna..
Katta: Jag har kvar den rosa BRION. Jag hade ju lovat jag af första tjing.. men så har jag ju fixat de resårband som var slappa och tvättat sufletten och tagit bort nästan all rost och helt plötsligt insåg jag att det var en riktigt fin vagn, så jag tänkte ha kvar den tills jag är helt säker på att det inte blir några fler bebbar här.
Ja, då hoppar jag på och säger att ser ni GRÖNA skaljackor (märke inte jätteviktigt) i strl. 110 så hojta till mig! Även skaljackor (färg oviktig) i strl. 80 och 86 samt skaloverall i de två senaste storlekarna är intressanta. Passau, har du kvar din så är jag intresserad.. *inboxar senare*
Kavat: Kul med namn på senaste sötisen! Skönt att allt går bra!!
Nemia: Usch så trist med kläderna.. Men skulle inte hundarna väck?
Nemia: Ååh, en sån hylla vill jag ha till Vendels rum!! Synd att vi inte hann gå runt och titta ordentligt. Dessutom tappade Vemund sin napp så vi fick köpa en ny, men den gillade han inte alls.
Vad kostar det att vara med vid flyget och när är det nästa gång? Ska iofs vara i Roma den 4:e men då är det ju bara barnsaker..
Ps. Kom ihåg att ringa det där samtalet vi pratade om! Ds.